Mistäköhän löytäisin tällaisen tyttöystävän? :)
Hei,
mistäköhän voisin löytää tyttökaverin joka täyttäisi seuraavat kriteerit:
- luotettava ja rehellinen
- ei biletä paljon vaan viihtyy mieluummin kotona vaikka leffan ääressä tms.
- tykkää laittaa ruokaa mun kanssa :)
- 18-24-vuotias
- musikaalinen
- ihan ok näköinen, ei ylipainoa ainakaan paljon
Ei nyt kaikkia kriteereitä tarvitse täyttää, mutta hyvä jos mahdollisimman monta :)
t. M21
Kommentit (81)
No niin poika. Täältähän löytyi monta kritereihin sopivaa kuten esim. nro 16 ja tuo nro 19. Ja sitten se vähän yli-ikäinen;) Siitä vaan valitsemaan. Ja muutenkin , vaikutat ihan hauskalta ja täyspäiseltä joten kyllä sinä tyttöystävän löydät. Onnea etsintään,toivottavasti löydät mukavan elämänkumppanin:)t: täti 55v
Hih, kerrankin lista, jonka jokaisen kriteerin täytän! :)
N19
Kaikki muut ominaisuudet minulla on, mutta olen yli-ikäinen ja varattu. Hauskaa lukea noin muuten listasta noin monta omaa piirrettään. Virkistävää vaihtelua negatiivisuuden ja neitsytlistojen lisäksi. Uskon, että noilla kriteereillä kyllä löydät vastinkappaleesi. Onnea etsimiseen!
Musikaalinen en ole, mutta kuuntelen mielelläni musiikkia. Muuten täytän kriteerisi enkä nähtävästi ole ainut, eli kyllä meitä löytyy :D N19
Mistä oot kotoisin? Täältäkin yksi N19 :D
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 15:50"]
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 15:42"]
Vieläkö tuon ikäiset käyvät vuokraamassa filmejä? Hankkiudu töihin tiskin taakse ja ala katselemaan tuleeko asiakkaksi aina perjantaisin joku kivan oloinen neitokainen. Se on sitten oma haasteensa miten saat järjestettyä itsesi katsomaan hänen kanssaan niitä leffoja.
Vai katsooko kaikki vaan netistä ja jostain leffakanavilta nykyään?
T: kyllä tää toimi silloin kun minä olin nuori...
[/quote]eihän ap puhunut mitään mistään leffojen vuokraamisesta?
[/quote]
Niin mutta siellä tiskin takana voi löytää sellaisen joka tykkää viettää perjantai-iltansa mielummin siellä kotona leffoja katsomassa kuin bilettämässä, ehdotukseni viittaa tuohon toiseen kohtaan kriteerilistassa. Ja ihan siis oma nuoruuteni aikoja muistelin, pari kaveria oli siellä tiskin takana ja asiakkaista löytyi ne tyttöystävätkin, leffat yhdisti ja myös se ettei viikonloppua halunneet viettää bilettämässä, toinen oli töissä mielummin ja toinen vuokrasi niitä leffoja koti-iltaa varten. Eivät hekään pelkästään niitä leffoja katselle vaan käyvät konserteissa, laittavat yhdessä ruokaa ja muutenkin nauttivat yhteiselämästä. Ap kuitenkin itse ehdotti noita leffoja bilettämisen ohi meneviksi niin tartuin sitten siihen.
Nykyään kyllä löytää helposti netin kautta kauempaakin sen oikean, mutta jotenkin se tekee minut surulliseksi ettei tällaisia vanhanaikaisia kohtaamisia ja rakastumisia enää kuule tapahtuvan. Opiskelusta ja töistä kyllä, mutta tällaiset "kohtalon johdattamat" kohtaamiset tuntuu kadonneen.
- luotettava ja rehellinen
Erittäin rehellinen. En pidä valehtelusta.
- ei biletä paljon vaan viihtyy mieluummin kotona vaikka leffan ääressä tms.
Vietän kavereiden kanssa iltaa jonkun kotona kerran pari kuussa. Viihdyn paljon kotona.
- tykkää laittaa ruokaa mun kanssa :)
Ruoanlaitto on ihan kivaa, mutten ole mikään mestari siinä. Aloittelijan tasolla vasta.
- 18-24-vuotias
21
- musikaalinen
En ollenkaan.
- ihan ok näköinen, ei ylipainoa ainakaan paljon
Ok naama, upea vartalo, jos tykkää sopusuhtaisesta hoikasta ja pienirintaisesta naisesta. Kauniit pitkät hiukset myös.
Täällä mä oon, jos kiinnostaa.
Miten vauva-palsta on nykyään 19-21-vuotiaiden seuranhakupaikka ja temmellyskenttä?
Hehei ihan kuin mä! :) missäs asut? N20
Mä oon just tollanen kuin kuvailit. Varattu jo valitettavasti, mutta kyllä tunnen monia kaltaisiani :) mut löytäisi helpoiten yliopistolta, tai kuorosta.
Vaikutat kivalta, tsemppiä etsintöihin!
N22
Lasketaanko musikaalisuudeksi huutolaulaminen ruokaa laittaessa? Oot kyllä aika nuori, itse kiinnostun yleensä lähemmäs kolmikymppisistä. Paitsi tällä hetkellä tapailen 24-vuotiasta miestä. Mutta siis muuten kaikki kriteerit täyttyy.
N22
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 16:23"]
Miten vauva-palsta on nykyään 19-21-vuotiaiden seuranhakupaikka ja temmellyskenttä?
[/quote]:D
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 15:42"]Vieläkö tuon ikäiset käyvät vuokraamassa filmejä? Hankkiudu töihin tiskin taakse ja ala katselemaan tuleeko asiakkaksi aina perjantaisin joku kivan oloinen neitokainen. Se on sitten oma haasteensa miten saat järjestettyä itsesi katsomaan hänen kanssaan niitä leffoja.
Vai katsooko kaikki vaan netistä ja jostain leffakanavilta nykyään?
T: kyllä tää toimi silloin kun minä olin nuori...
[/quote]
Jos on tarpeeks hyvännäköne nii asiakkaat pyytää ulos tai antaa numeron :-)
Ja me halutaan sit kuulla romanssin jatkotarina, jos täältä jotain sutinaa syntyy...
Mua jäi vaivaamaan, miten musikaalisuus määritellään. Mun tyttö tykkää kuunnella musiikkia todella monipuolisesti, enempi indietä kuin valtavirtaa. Ja hän on oppinut soittamaan pianoa ihmeen nopeasti kun piano hankittiin. Kahden vuoden jälkeen suoritti musiikkiopistossa 2/3-tutkinnon ja sai tutkijalautakunnalta aivan valtavat suitsutukset. Kuitenkin hän on perinyt isältään sävelkorvan, eli ei osaa luonnostaan laulaa puhtaasti. Onko tällainen ihminen nyt sitten musikaalinen vai ei, kun oppii soittamaan hyvin mutta sävelkorva ei ole ihan priimaa? (Tiedän, että sävelkorvaa voi harjaannuttaa, mutta ei olla ryhdytty siihen hommaan.)
Noin muuten ap:n lista vaikuttaa ihan kohtuulliselta, kyllä tuollaisia tyttöjä luulisi löytyvän vaikka kuinka.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 16:06"]Musikaalinen en ole, mutta kuuntelen mielelläni musiikkia. Muuten täytän kriteerisi enkä nähtävästi ole ainut, eli kyllä meitä löytyy :D N19
[/quote]
Miks oot jokaisessa tän tyylisestö ketjussa tyrkyttää ittees?
Aasiasta ekaa kohtaa lukuunottamatta.
Minä olin tuollainen aikoinaan ja minut olisi voinut löytää:
- lenkkipolulta
- uimahallista
- kirjastosta
- yliopistolta
- konsertista
- muista ihan tavallisista paikoista
Ap kertoisitko jotain itsestäsikin?
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 15:45"]
Jostain partio- tai seurakuntaporukasta?
[/quote]Olen kylläkin ateisti :D eikä nuo partiotouhut ehkä hirveesti kiinnosta
t. AP