Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko miesten syrjäytymisessä jotain hyvääkin?

Vierailija
27.09.2015 |

Näettekö miesten syrjäytymisessä mitään hyviä, luojan tarkoittamia aspekteja?

Olisiko pahempi, jos naiset syrjäytyisivät enemmän / yhtä paljon kuin miehet? Edellyttäisitkö silloin toimia, mitä et nyt edellytä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään hyvää. Syrjäytyminen ei ole oma vika, vaan yhteiskunnan rakenteet syrjäyttävät. Moni ei saa tarpeeksi hoitoa esim psyykkisiin sairauksiin. Itse olen köyhä ja syrjäytynyt nainen.

Vierailija
2/6 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni kuitenkin ajattelee siten, että miehen syrjäytyminen johtuu omasta tyhmyydestä. Kun taas se, että nainen saa ensimmäisenä vuokra-asunnon oppilaitoksen liepeiltä on luonnon laki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 14:14"]

Moni kuitenkin ajattelee siten, että miehen syrjäytyminen johtuu omasta tyhmyydestä. Kun taas se, että nainen saa ensimmäisenä vuokra-asunnon oppilaitoksen liepeiltä on luonnon laki.

[/quote]

Kyllä naisenkin syrjäytymistä pidetään tyhmyytenä ja laiskuutena. Itseäni on haukuttu, kun olen köyhä ja sairas. t. vastaaja nro 2.

Vierailija
4/6 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 14:20"]

[/quote]

Kyllä naisenkin syrjäytymistä pidetään tyhmyytenä ja laiskuutena. Itseäni on haukuttu, kun olen köyhä ja sairas. t. vastaaja nro 2.

[/quote]

Eli syrjäytyminen on omaa tyhmyyttä ja laiskuutta. Miehet ovat vaan keskimäärin tyhmempiä ja ansaitsevatkin syrjäytyä.

Vierailija
5/6 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 14:27"]

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 14:20"]

[/quote]

[/quote]

Eli syrjäytyminen on omaa tyhmyyttä ja laiskuutta. Miehet ovat vaan keskimäärin tyhmempiä ja ansaitsevatkin syrjäytyä.

[/quote]

Ei ole mun mielestä. Mutta niin monesti ulkopuoliset ajattelevat. Yhteiskunta on voittajille, terveille ja hyvätuloisille. Jos tähän ei joku kykene, sairauden yms takia, niin tämä mies tai nainen joutuu halveksutuksi. t. vastaaja nro 2.

Vierailija
6/6 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on liian hyvä niin heikommat yksilöt alkavat syrjiä, onhan tämä nähty myös työelämässä. Ns. liian hyvä on poikkeuksetta uhka huonommille; täytyyhän sitä yrittää kaikin keinoin silloin nokkia.