Miltä se takapuoli maistuu?
Kommentit (36)
Eipä oikeastaan miltään kun se on pesty huolellisesti.
Vierailija kirjoitti:
Paskalta
Et ole tainnu persettä nuolla :D jos välittömästi vessakäynnin jälkeen nuolee, niin silloin voi kyllä maistua. Mutta ei muulloin - toki riippuen toisen osapuolen hygieniatasosta noin yleensä.
Hyvältä. Joulun aikaan meni kaksi juhlakinkkua. Voisi taas ostaakkin jos vielä kaupoista saa.
Peppuni kuulemma maistuu puhtaalta vaikka työntää kielen niin pitkälle kuin menee. Itse en ole ikinä maistanut kenenkään peppua, ja ajatuskin on vähän ällö, että nuolisin jonkun peräreikää. Jos joku ajattelee, että olen itsekäs, niin a) seksissä varmasti olenkin, ja b) ne jotka ovat nuolleet ja työnnelleet kieltään peppuuni, ovat tehneet sen ihan omasta tahdosta
Sormelle joka on persettä pyyhkiessä mennyt paperin läpi.
En ole koskaan maistanut enkä keksi yhtään järkevää syytä miksi pitäisi.
Pottaikään jääneiden kerho koolla jälleen!
Kehittykää jo, te paskaröörintunkijat!
Eikai sitä makua voi muuten kuvailla kuin: kiihottavalta! Se tuhmuus siinä on se juttu eikä maku
Päässä viiraa jos paskasuolta haluaa nuolla
Hyi helvetti. Kuin avaramirlistä väkeä, oikeasti nuolla oaska reikää...
Ei maistu oikeestaan miltään, onneksi naiseni ovat saaneet hygieniakasvatusta. Aika moni täällä ei ole.
Mun mies kyllä nuolee minua takaa, ja ihanaa on se. Tulee todella ihania fiboja. Haluan sitä.
Voisin jopa nauttia siitä orgasmiin saakka.
Ja kyllä, peseydyn joten puhdas olen. Pystyn suudella helposti sen jälkeen kun mun anusta on nuoltu oikeen huolella
ei voi tajuta..mikä ihme siinä rusinassa kiinnostaa?
Vierailija kirjoitti:
Saippualta, kun se on pesty ennen rimmausta.
Mitä järkee? Saippualta?
Vaikka kuinka jynssää niin tsiisus mikä määrä ulostebakteereja! Ja sitten ne on suussa! Oikeesti jotain rajaa,hulluja ovat tommosen harrastajat.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies kyllä nuolee minua takaa, ja ihanaa on se. Tulee todella ihania fiboja. Haluan sitä.
Voisin jopa nauttia siitä orgasmiin saakka.
Ja kyllä, peseydyn joten puhdas olen. Pystyn suudella helposti sen jälkeen kun mun anusta on nuoltu oikeen huolella
Minäkin nautin siitä, voisin olla nuoltavana vaikka kuinka pitkään, ja siitä tulee ihania väristyksiä. Orgasmia en pelkästä pylly nuolemisesta/kielellä työntelystä saa, mutta ihan orgasmin reunalle mut sillä saa. Ja vastatakseni ap:n kysymykseen, pyllyni maistuu kuulemma ei-miltään, mutta silti hyvin kiihottavalta.
Saippualta, kun se on pesty ennen rimmausta.