Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi pitää jatkuvasti tuulettaa?

Vierailija
06.04.2022 |

Ihan hyvässä hengessä kyselen, et miksi tuulettaminen on joillekin niin tärkeää? Pari työkaveria avaa ikkunan jokaisen asiakkaan jälkeen. Olen tarkka hajuista itsekin, mut en huomaa tällaista asiaa tehdä. Jotkut pitää myös usein ikkunoita auki kotona. Itse en muuta kuin kuumilla säillä tai kun on paljon porukkaa tms. Onko tästä neuroosiksi?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mikään neuroosi. Jos on asiakkaita, niin on hyvä välillä tuulettaa. Raittiissa ilmassa on parempi työskennellä.

Vierailija
2/6 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveri alkoi tuuletella aina vieraiden lähdön jälkeen, koska kuulemma tuuletus vähentää koronan leviämistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla ja illalla kun tuulettaa niin se riittää. 

Vierailija
4/6 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotkut ihmiset käyttää niin paljon hajusteita että on hyvä tuulettaa myös joissakin kerrostaloissa on huono ilmanvaihto.

Vierailija
5/6 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kaveri alkoi tuuletella aina vieraiden lähdön jälkeen, koska kuulemma tuuletus vähentää koronan leviämistä.

Totta se on. Tuuletus vähentää koronan leviämistä

Vierailija
6/6 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen tuulettaja jo ties monennessako polvessa :D

Voin kaikista parhaiten tilassa jossa ilma vaihtuu niin että raitisilma tulee ikkunasta/ovesta sisään. Koneellinen ilmanvaihto jostain syystä ei ole niin hyvä juttu, eikä se ehdi mukaan. lisäksi suodattimet eivät taido juuri koskaan olla oikein hoidetut, vaan niistä tulee läpi huonompaa ilmaa kuin ikkunasta suoraan. 

Talvella on kotona ihan pakko olla tuulettamatta, ksoka tloon tulee kylmä sisään, mutta joka ikiknen ilta ja aamu tuuletan makuuhuoneen.