Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nuorena otti päähän.

Vierailija
06.04.2022 |

Eli nuorempana jäin kavereiden kanssa naisissa käydessä liki aina ilman naista. Naiset ottivat komeat kaverini ja minä kun en niin komea ilmeisesti ollut, niin yksin lähdin himaan, kun kaverit jatkoi peiton alle.
Nykyään nuo kaverini ovat järjestäen lihoneet, huonosti kunnostaan huolta pitäneet, eli luvalla sanoen kulahtaneet. Minä olen pitänyt itsestäni huolta, pysynyt hoikkana ja muutenkin säilynyt nuoremman näköisenä, varmasti geeneilläkin on asiaan osansa. Nyt se olisi sitten päinvastoin, naiset kuiskuttelevat lorvaan että peti olisi lämpimänä jne. No, itse olen tällä hetkellä sinkkuna ja ilman muuta painan menemään. Näen kavereideni silmissä haikeaa nuoruuden kaipuuta ja jopa kateutta siitä, että nyt tuo seinäkukkanen hoitaa kaikki naiset silmien edestä. Sori, nyt on minun vuoroni.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se päiväunelmissa menee. Kivempi unelma tuo on kuin se, että unelmoi vetävänsä nuoruuden kiusaajia turpaan.

Vierailija
2/16 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauti jokaisen naisen erilaisuudesta, niin fyysisestä kuin luonteenkin. Pidä jokaista työntöä kulloisenkin naisen pyhimpään arvokkaana lahjana sinulle, ainutlaatuisena kokemuksena. Nauti siitä, mitä on nyt sinulle suotu.

Muista elää myös muilla elämän osa-alueilla.

N,K-S

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten on meitä, joiden vuoro ei ikinä tule. Tai tuleekohan vanhainkodissa? Kuoleman porteilla? Haudassa? En ollut nuorena komea enkä vieläkään, ylipainoinen en ole mutta pärstä on kuin petolinnun perse ja jotain luotaantyöntävää minussa on. 

Vierailija
4/16 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten on meitä, joiden vuoro ei ikinä tule. Tai tuleekohan vanhainkodissa? Kuoleman porteilla? Haudassa? En ollut nuorena komea enkä vieläkään, ylipainoinen en ole mutta pärstä on kuin petolinnun perse ja jotain luotaantyöntävää minussa on. 

Me kaikki viehätymme eri asioista toisessa ihmisessä, ulkonäkö voi olla jollekulle se tärkein, yleensä ei. Toiseen ihmiseen voi viehättyä vasta tämän persoonallisuuden tultua esiin. Tällaisen ihmisen olemuksessa luonteineen on jotain puoleensavetävää. Nämä ovat niin yksilöllisiä asioita.

Aloittaja taisi keskittyä seksiseikkailuihin, joten kerron oman kokemukseni joidenkin vuosien takaa.

Olin sinkku ja teki kauheasti mieli saada miestä. Varmasti jonkun Suomi24:n kautta sovin sokkotreffit eli treffit seksin merkeissä tuntemattoman, itseäni melkein 20 vuotta vanhemman miehen kanssa. Kaduin sitä enemmän treffien sopimista mitä lähempänä tapaaminen oli.

Nähtiin sitten jollain teollisuusalueen parkkipaikalla. Mies ihastui heti näkemäänsä ja oli välittömästi iholla. Minä päätin, että jokainen on tutustumisen arvoinen ja päätin nauttia miehen minua kohtaan osoittamasta innostuksesta ja ihailusta. Oma mittarini alkoi värähdellä vasta, kun pelit oli esillä ja suunta selvä, ja se mittari värähtelikin sitten oikein kunnolla.

Suutelimme intohimoisesti hänen autonsa takapenkillä minä hänen kaluaan samalla vatkaten ja hän minua sormettaen. Istuin välillä hajareisin hänen kalunsa päälle, ja nautimme molemmat, kuinka hänen kalunsa upposi kerta toisensa jälkeen syvälle pilluuni. Välillä makasin selälläni, kun hän tikkasi menemään jalkovälissäni. Nautinto ja tunne oli molemminpuolista.

Hän ihasteli nuoruuttani, muotojani, pilluni tiukkuutta, luontevaa olemistani, tapoja, joilla tyydytin häntä. Minäkin kehuin hänen kaluaan, vartaloaan ja kauniita sanojaan, sitä, miten hän sai minut rentoutumaan ja käymään kuumana.

Ole rohkea, ole oma itsesi. Anna ihmisten tulla ja olla lähelläsi. Olen varma, että sinäkin saat kokea vielä monta huumaavaa hetkeä naisen jalkovälissä.

Vierailija
5/16 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä päin Suomea asut?

Vierailija
6/16 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, missä päin Suomea sinut voisi tavata?

Vierailija
7/16 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä taas nuorena jouduin tekemään ne likaiset työt eli olemaan aina eka jollekkin tytölle joka halusi eroon neitsyyden taakasta

Vierailija
8/16 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei, missä päin Suomea sinut voisi tavata?

En ole kyseisen viestin kirjoittaja, mutta oikeastiko te naiset olisitte valmiita tapaamaan vauvapalstalla naistenpuutettaan surkuttelevia miehiä? Paljon puhetta, vähän tekoja niinhän se tuppaa meneen... vai?

Vierailija
9/16 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverisi pääsivät painamaan kisakireitä teinejä.

Sinä pääset nyt vanhana painamaan rupsahtaneita tätejä.

No kuka mistäkin tykkää ja se on ihan ok!

Oikeastaan aika hienoa että kaikilla on hetkensä!

Vierailija
10/16 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä ne kaverit nyt sitten painavat? Edelleen näitä teinejä?

Vierailija
11/16 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä ne kaverit nyt sitten painavat? Edelleen näitä teinejä?

Sain käsityksen, että lähinnä kouraansa. Itsekin olin tällainen surkimus nuorena. Itsetunto surkea, hintelä, ei komea kaveri. Muut sai kyllä naista. Kunnes kävi sitten tuuri, ja tapasin vaimoni. Ei tarvinnut sen jälkeen seksin puutteesta kärsiä. Vuosia on mennyt, olen hyväkuntoinen, lihastakin olen hankkinut, karismaa on tullut, ja itsetunto noussut. Nämä naistenmiehet eronneina pallomahoinern, ja pälvikaljuineen kuvittelevat edelleen olevansa nuoria, ja haluttavia, kun raahaavat sen baariruusun kerrostaloyksiöönsä. Olen tyytyväinen vaimon kanssa, kelpasin hänelle silloin alussakin, niin en muualle vilkuile. Olen silti huomannut, että ottajia olisi, ja se saa hymyilemään. Hyvä, että en ollut komea supliikkimies nuorena.

Vierailija
12/16 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se niin on, että seksi paranee kun vähän ikää kertyy. Eli parempaa seksiä saa luultavasti ap.

Vierailija
13/16 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän tuli sellanen, olo luinko, jotain (aikuisten-) ilta..satua? Just. vai Mistä '"ihmeen ja kummasta" (kuin jotain, maalaisidyllin vihoviimeisen metsäpalstan viimeisestä 'peräkamnaron'pojasta tehty.. joku.) tilitys? en tiedä. Ei kyllä, toi 'kirjoittajan/satusedän' ikä..haarukka myös tekstistä tullut esiin? onko kyseessä 12-15v? vai 16-25v.. tai joku 30v/40v/50+ ikäinen henkilö? Se avaisi, hiukan paremmin, tuota 'tilitystä ja kohtalonkoulimaa', ihmisparkaa.. Eikö vain?

Vierailija
14/16 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

minä taas nuorena jouduin tekemään ne likaiset työt eli olemaan aina eka jollekkin tytölle joka halusi eroon neitsyyden taakasta

Oikein. Hyvin ajateltu. Kun ('hulluhan se piruuttaan piilossa pitää'.. vanh.sanontoja) näin se, 'tavara pääsee siihen tehtävään mihinkä se on tehtykin' eli käyttöön. Ja 'tulee huolletuksi ja toimivaksi peliksi', kuin noin toimii. Hyvä. Oikein tehty: vai miksi. siis, 'piruuttaanko se piika sitä pilluaansa pihtaa..' (vanh.sanontoja suomesta) ..no nii Justiinsa. niipö.. Eikö sustaki?

Vierailija
15/16 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kanssa aika hidas alku seksielämän suhteen. Kesti kumminkin melkein kuukauden, että olin kyntänyt lukiossa samalla luokalla olleet neitoset ja vasta joulujuhlailtana hoitelin viimeisen rinnakkaisluokkalaisen ja naisrehtorin.

Sittemmin olen vähän väsähtänyt. Cooperissa menee enää 3700 metriä ja crossfitin ikäsarjassa meinasin ekaa kertaa jäädä SM-mitalisijojen ulkopuolelle, kun en jaksanut treenata, ja menin mukaan sohvakunnossa.

Kaduilla joudun kuitenkin edelleen kävelemään peruukki päässä ja tyyny möhömahaksi muotoiltuna, koska edes maitokaupassa ei voi käydä ilman että joku perheenäiti alkaa heti ottamaan su/h/n hyllyjen välissä. Olen vaan niin komea ilmestys… Näistä rajoittavista tekijöistä johtuen kaatoja on vain 1-2 per päivä. Siksi toisekseen maksan jo nyt puolet Pirkanmaan elatusmaksuista; vaikka kasseissa riittäisi jaettavaa, niin masseissa näkyy jo pohja. Maksankin usein luonnossa niille yh-äideille.

Vierailija
16/16 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertoilee siinä kasper 17v juttujaan kun tuli koulusta