Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En saanut syntymäpäivälahjaksi mitään.

Vierailija
27.09.2015 |

Täytin 40v enkä saanut mieheltä mitään lahjaa. Toisaalta, on meillä ensikuulle varattuna Tukholman reissu lasten kanssa ja siitäpuhuttu että se olisi sellainen yhteinen lahja sekä minulle että murkulle jolla silloin synttärit. Mutta toisaalta olisi ollut kiva saada vaikka ruusu tms. Käytiin me syömässä ulkona koko perhe. Ja murkku oli tehnyt ihanan kortin<3.

Silti...noh, olen varmaan ihan urpo.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, eli urpo mikä urpo. Silti vaan hieman "kaivertaa" kun kuitenkin pyöreitä täytin eikä sitä kukkasta tullut. No, toisaalta ei niitä rehuja muutenkaan tule koskaan paitsi äitienpäivänä.

ap

Vierailija
2/17 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noudatan itse sitä periaatetta, että ostan aina synttäreiksi ja jouluksi itselleni jotakin sellaista, josta varmasti tykkään. Joskus yllätyn oikein iloisesti siitä, mitä olen löytänyt :D

Oikeasti, jos kerran teillä on se matka jo etukäteen puhuttu yhteiseksi lahjaksi ja olette käyneet syömässäkin merkkipäivänä, niin onhan siinä jo yllin kyllin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 12:11"]

Täytin 40v enkä saanut mieheltä mitään lahjaa. Toisaalta, on meillä ensikuulle varattuna Tukholman reissu lasten kanssa ja siitäpuhuttu että se olisi sellainen yhteinen lahja sekä minulle että murkulle jolla silloin synttärit. Mutta toisaalta olisi ollut kiva saada vaikka ruusu tms. Käytiin me syömässä ulkona koko perhe. Ja murkku oli tehnyt ihanan kortin<3.

Silti...noh, olen varmaan ihan urpo.

[/quote]

Olette lähdössä reissuun ja kävitte ulkona syömässä. Et saanut mitään.

Ei oikein uskoisi 40-vuotiaaksi. Mitä sulle olisi pitänyt antaa? Timantteja ja turkiksia?

Vierailija
4/17 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 12:18"]Ok, eli urpo mikä urpo. Silti vaan hieman "kaivertaa" kun kuitenkin pyöreitä täytin eikä sitä kukkasta tullut. No, toisaalta ei niitä rehuja muutenkaan tule koskaan paitsi äitienpäivänä.

ap
[/quote]
Kerro nämä ajatuksesi miehelle.

Vierailija
5/17 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä urpo ole. Mutta minäkin panostan minulle annettaviin lahjoihin!

Vierailija
6/17 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syntymäpäiväilmoitukset!

Itse kävin 40-vuotispäivänäni syömässä ravintolassa kaverini kanssa. Maksoin itse osuuteni. Ilahduin muiden kavereiden laittamista onnitteluviesteistä.

Vierailija
7/17 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 12:30"]Syntymäpäiväilmoitukset!

Itse kävin 40-vuotispäivänäni syömässä ravintolassa kaverini kanssa. Maksoin itse osuuteni. Ilahduin muiden kavereiden laittamista onnitteluviesteistä.
[/quote]

Sori, piti olla "syntymäpäiväonnittelut".

Vierailija
8/17 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 12:25"]

Olette lähdössä reissuun ja kävitte ulkona syömässä. Et saanut mitään.

Ei oikein uskoisi 40-vuotiaaksi. Mitä sulle olisi pitänyt antaa? Timantteja ja turkiksia?

[/quote]

Samaa mietin minäkin. AP (tai ainakin hänen elättäjänsä) on ilmeisesti aika rikas jos ulkona syöminen ja matkustelu on jotain ihan perusjuttuja. Minäkin täytin pyöreitä ja lahja oli tasan se ulkona syöminen, joka maksoi miehelle ja minulle yht. 40e. Kyllä siinä lahjaa on ihan tarpeeksi.

Vierailija
9/17 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäs synttärinä muistaa!! Olen niin lapsellinen, mies anto timanttikorvikset 40v lahjaksi. Muuta sitten en olekkaan saanut, kukat osan itselle joka viikko:-)

Vierailija
10/17 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei osteta lahjoja. Mies muistaa kyllä muuten ja käydään juuri syömässä tms yhteistä. :) Onhan tuossa matkassa ja ravintolaillallisessa jo riittämiin!
Jos toivoisitkin että miehesi ostaisi jotain, tästä olisi hyvä huomauttaa hänelle, koska tiedetään suurin osa ettei ole mitään ajatuksen lukijoita hekään. ;)
Esim minuakin joskus vähän kaiversi kun en koskaan saanut kukkia vaikka koitin vihjailla.. Sitten kerroin miehelle että pidän kukista ja olisi kiva saada niitä välillä, ilman että itse täytyy aina ostaa. Sittemmin niitä on aina välillä tullut kauppareissuilta ja yhdessä käydessämme mies saattaa vilkaista että noh onkos niitä vaimon lempikukkia siellä ;)

Vierailija
11/17 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi varmaan on sellainen "putkiaivo", että ajattelee synttäriasian olevan hoidossa, kun kerran risteily on varattu. Tuskin hän tahallaan oli ajattelematon. Voit estää tapahtuman toistumisen ottamalla sen esille ennen seuraavaa syntymäpäivääsi. Tässä voisi harkita pientä manipulointia tyyliin ihastelet ääneen, miten huomaavainen mies ystävälläsi on. Voit myös vihjailla, miten mies "hyötyisi" huomaavaisuudesta, minulle ainakin tulee aina sellainen olo, että haluan palkita sen.

Vierailija
12/17 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun täytän seuraavat täydet vuosikymmenet, anna itselleni lahjan. Ongelma on, etten edes tiedä itsekään, mitä haluan. Ap:n kanssa kyllä samaa mieltä siitä, että pienikin lahja syntymäpäivänä olisi lämmittänyt mieltä.

Vierailija
13/17 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä täytin 30v. eikä kukaan edes onnitellut, ei edes mies.

Vierailija
14/17 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostan itse omat lahjani. Enkä ole kertaakaan lahjaan pettynyt.

Vierailija
15/17 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 12:35"]

Samaa mietin minäkin. AP (tai ainakin hänen elättäjänsä) on ilmeisesti aika rikas jos ulkona syöminen ja matkustelu on jotain ihan perusjuttuja. Minäkin täytin pyöreitä ja lahja oli tasan se ulkona syöminen, joka maksoi miehelle ja minulle yht. 40e. Kyllä siinä lahjaa on ihan tarpeeksi.

[/quote]

Miksi tätä alapeukutetaan? Onko se jotenkin ala-arvoista jollei ole varakas?

Vierailija
16/17 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei edes muistanut synttäreitäni...

Vierailija
17/17 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole enää vuosikymmeniin muistanut omia synttäreitäni saati halunnut lahjoja...