Hätäilevät miehet
Olen kokenut nyt useamman miehen kanssa että miehillä on kauhea kiire edetä sängyssä. Ei riitä ns. perusjutut, kun heti pitäis kokeilla sitä tätä ja tota. Ja kertoa avoimesti mitä haluaa ja keskustella mistä tykkää, mikä on siis ihan tosi kiva ja hyvä asenne sinänsä. Mutta jos on tavattu ehkä viisi kertaa, harrastettu seksiä paristi, eikä mies edes tiedä haluaako olla mun kanssa noin niinkuin vakavasti, niin ei minua kyllä näin alkuvaiheessa kiinnosta kaikkea kertoa ja kokeilla.
Monella on taustalla selkeästi huonoja kokemuksia ex-kumppaneiden kanssa. Että ei ole saanut riittävästi ja monipuolisesti. Mut pitäis tajuta että varmaan useimmille nuo vaatii kuitenkin vähän ensin tuntemista ja luottamista, ennenkuin voi olla ns. täysin avoin ja heittäytyä.
Kommentit (25)
Sinkkunainen33 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmm. En tiedä ymmärsinkö nyt väärin, mutta kun itse olen harrastanut lesboseksiä, niin kyllä siinäkin on kumppani kysynyt jo heti ensimmäisen seksikerran yhteydessä, että mistä tykkään. Miten toinen osaa tyydyttää minut, jos en kerro mitä haluan sängyssä? Ja aika alkuvaiheessa on kyllä puhuttu muutenkin, että minkä tyyppisestä seksistä kumpikin tykkää. Mutta en sitten tiedä onko noiden miesten tyyli jotenkin töksäyttelevä tai osaamaton, kun siitä tulee noin negatiivinen fiilis? Itse taas pidän hyvänä asiana, että puhutaan seksistä. Ja se tietty riippuu, mitä toinen haluaa kokeilla - jos toiveet osuvat yksiin, niin mikä ettei.
No käytännössä esim. kerron ekoilla kerroilla joitakin juttuja mistä tykkään ja näytän vaikkapa miten ja mistä koskettaa.
Mutta miehet on jo siinä kohtaa jankkaamassa peppusekseistä ja mitä ihmeellisimmistä asennoista ja kaikki lelut pitäis heti kaivaa kaapista jne.
Ja kyllä minä osaan avata suuni ja sanoa asioista, ei siitä ole kyse. Olen sanonut mm. että tykkään kyllä jutuista x ja y, mutta haluan ensin tutustua rauhassa ja että en halua kiirehtiä. Ja kun mies ei sitä kunnioita vaan jatkaa niin olen lopettanut suhteen.
Eikö se nyt ole aika selvää että jos kerrot että otat ahtëriin ja kaapistä löytyy kaalimadon katalogin sisältö, niin miehet myös olettaa saavansa jotain muutakin kuin lähetyssaarnaajaa pimeässä peiton alla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmm. En tiedä ymmärsinkö nyt väärin, mutta kun itse olen harrastanut lesboseksiä, niin kyllä siinäkin on kumppani kysynyt jo heti ensimmäisen seksikerran yhteydessä, että mistä tykkään. Miten toinen osaa tyydyttää minut, jos en kerro mitä haluan sängyssä? Ja aika alkuvaiheessa on kyllä puhuttu muutenkin, että minkä tyyppisestä seksistä kumpikin tykkää. Mutta en sitten tiedä onko noiden miesten tyyli jotenkin töksäyttelevä tai osaamaton, kun siitä tulee noin negatiivinen fiilis? Itse taas pidän hyvänä asiana, että puhutaan seksistä. Ja se tietty riippuu, mitä toinen haluaa kokeilla - jos toiveet osuvat yksiin, niin mikä ettei.
No käytännössä esim. kerron ekoilla kerroilla joitakin juttuja mistä tykkään ja näytän vaikkapa miten ja mistä koskettaa.
Mutta miehet on jo siinä kohtaa jankkaamassa peppusekseistä ja mitä ihmeellisimmistä asennoista ja kaikki lelut pitäis heti kaivaa kaapista jne.
Ja kyllä minä osaan avata suuni ja sanoa asioista, ei siitä ole kyse. Olen sanonut mm. että tykkään kyllä jutuista x ja y, mutta haluan ensin tutustua rauhassa ja että en halua kiirehtiä. Ja kun mies ei sitä kunnioita vaan jatkaa niin olen lopettanut suhteen.
Eikö se nyt ole aika selvää että jos kerrot että otat ahtëriin ja kaapistä löytyy kaalimadon katalogin sisältö, niin miehet myös olettaa saavansa jotain muutakin kuin lähetyssaarnaajaa pimeässä peiton alla.
MIehet on ihan sairaan yksinkertaisia ja todella pihalla seksistä.
Yksi eronnut mies yritti väkisin työntää kaluaan mun suuhun. Kyn kysyin, että mitä vettiä sä yrität, niin selitti, että ex-vaimo ei kuulemma ikinä ottanut suihin, ja halusi sellaisen suhteen, jossa saisi suihinottoja.
Vierailija kirjoitti:
Mutta miehet on jo siinä kohtaa jankkaamassa peppusekseistä ja mitä ihmeellisimmistä asenn
Oletan että potentiaaliset kumppanisi on suunnilleen ikäisiäsi. Ei miehet enää tuossa iässä pääsääntöisesti odottele mitään. Sinäkin olet jo varmaan nähnyt ja kokenut jo kaikenlaista, joten jos et käy tarpeeksi kuumana että olisit valmiina niin parempi varmaan lähteäkin eri suuntiin.
Tottakai voi löytyä joku joka etenee kanssasi samaa tahtia mutta käy helposti niin että hän sitten osoittautuukin tylsäksi pidemmällä aikavälillä. Jos minulle jostain syystä ero joskus tulisi, niin jos jaksaisin edes alkaa uutta suhdetta rakentelemaan niin minkäänlainen jarruttelu tuntuisi vaan turhauttavalta ja typerältä keksi-ikäisenä, ei minulla ole aikaa eikö halua sellaiseen.
Niinpä. Ja mies vielä ruokkii tätä mielikuvaansa sillä, ettei edes tarjoa orgasmia naiselle vaan antaa itsensä laueta just niin nopeasti kuin huvittaa ja lopettaa sitten siihen. No, mies antoi ja siksi myös sai paskaa seksiä ja hykertelee mielessään olevansa voittaja.