Mikä sinua tänään ahdistaa parisuhteessasi?
Minua se että haluaisin tuntea itseni tärkeäksi, mutta ei tunnu siltä tässä suhteessa.
Kommentit (25)
Miehen pihtaaminen. Alan olla viittä vaille valmis eroamaan.
Monta asiaa minäkin ymmärrän. En sitä, että sairauteen liittyviin kirjoituksiin joku laittaa alapeukun. Sellainen henkilö ansaitsisi saman kohtalon.
Kyllä on ihanan helppoa olla kun ei vaivaa mikään! Kaikki ok ja elämä hymyilee! Suosittelen miettimään tarkkaan niitä omia valintoja
Vierailija kirjoitti:
Miehen pihtaaminen. Alan olla viittä vaille valmis eroamaan.
Te alapeukuttavat saatte ihan mielihyvin pihtarimiehini itsellenne. Minä en aio elää ilman seksiä loppuikäni enkä muutenkaan suhteessa jossa ei ole fyysistä läheisyyttä.
Se että miehellä on kokonaan "salainen" oma elämänsä töissä, kännykässä ja tietokoneella josta minulla ei ole mitään hajuakaan. Ei juurikaan puhu näistä kauhean avoimesti ja kokee kyselyt kyttäyksenä ja en itsekään jaksa alkaa udella jos ei tahdo puhua. Olen joskus ääneen maininnut, että ärsyttää kun hän ei koskaan puhu näistä kun itse tykkään jakaa asioita yms. niin välillä vaikea luottaa että ei oo mitään hämärää menossa. Muuten on kyllä avoin ja puhelias, mutta näistä aiheista ei ainakaan itse puhu kuin hyvin pinnallisella tasolla. Ymmärrän tottakai työasioissa salassapidon yms mut kun työkaveritkin on pimennossa ja päivä on aina "ihan perus" kun kysyy miten töissä meni niin kyllähän se vähän ärsyttää.