Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä sinua tänään ahdistaa parisuhteessasi?

Vierailija
06.04.2022 |

Minua se että haluaisin tuntea itseni tärkeäksi, mutta ei tunnu siltä tässä suhteessa.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että miehellä on kokonaan "salainen" oma elämänsä töissä, kännykässä ja tietokoneella josta minulla ei ole mitään hajuakaan. Ei juurikaan puhu näistä kauhean avoimesti ja kokee kyselyt kyttäyksenä ja en itsekään jaksa alkaa udella jos ei tahdo puhua. Olen joskus ääneen maininnut, että ärsyttää kun hän ei koskaan puhu näistä kun itse tykkään jakaa asioita yms. niin välillä vaikea luottaa että ei oo mitään hämärää menossa. Muuten on kyllä avoin ja puhelias, mutta näistä aiheista ei ainakaan itse puhu kuin hyvin pinnallisella tasolla. Ymmärrän tottakai työasioissa salassapidon yms mut kun työkaveritkin on pimennossa ja päivä on aina "ihan perus" kun kysyy miten töissä meni niin kyllähän se vähän ärsyttää.

Vierailija
22/25 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen pihtaaminen. Alan olla viittä vaille valmis eroamaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta asiaa minäkin ymmärrän. En sitä, että sairauteen liittyviin kirjoituksiin joku laittaa alapeukun. Sellainen henkilö ansaitsisi saman kohtalon.

Vierailija
24/25 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on ihanan helppoa olla kun ei vaivaa mikään! Kaikki ok ja elämä hymyilee! Suosittelen miettimään tarkkaan niitä omia valintoja

Vierailija
25/25 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen pihtaaminen. Alan olla viittä vaille valmis eroamaan. 

Te alapeukuttavat saatte ihan mielihyvin pihtarimiehini itsellenne. Minä en aio elää ilman seksiä loppuikäni enkä muutenkaan suhteessa jossa ei ole fyysistä läheisyyttä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi