Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä sinua tänään ahdistaa parisuhteessasi?

Vierailija
06.04.2022 |

Minua se että haluaisin tuntea itseni tärkeäksi, mutta ei tunnu siltä tässä suhteessa.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulet että olet prinsessa ..nyky naiset on kasvatettu joksikin prinsessa ihmisiksi.

Vierailija
2/25 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mustasukkaisuus. Paljon on työstettävää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että me ollaan niin lapsellisia, että taas ollaan mykkäkoulua, sunnuntaista asti,, suutuin miehelle, kun taas kerran ( varmaanki jo sadas kerta) lähti baariin, ja niinku aina lupas tulla ajoissa kotiin, eipä tietenkään tullu, ku vasta aamulla

Vierailija
4/25 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni sairaus, joka vei meiltä seksielämän siinä muodossa, joka oli molemmille tärkeää. Tilanne ei ole kenenkään syy, mutta näin puolivälissä elämää se tuntuu kohtuuttomalta iskulta molemmille. Arvostakaa, ihmiset, sitä mitä teillä on. Ikinä ei voi tietää. Rakkaus ei kuole. Nyt tähän verraten tuntuu aiemmat pikkuasiat tosi vähäpätöiseltä ininältä.

Vierailija
5/25 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo huutaa jokapäivä. Minulle ja lapsille, enemmän lapsille. Rauhoitteluyritykset turhia.

Vierailija
6/25 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että miehelläni on suhde ja hän uhkaa jättää minut ja lapset.

Vierailija
7/25 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo huutaa jokapäivä. Minulle ja lapsille, enemmän lapsille. Rauhoitteluyritykset turhia.

Minä olen ollut sellainen huutaja. Kaduttaa ihan järjettömästi. Jos jotain muuttaisin, ja voisin muuttaa, niin tuon korjaisin takautuvasti.

Vierailija
8/25 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole seksiä. Yhteistuumin ollaan päätetty, että lapsi tulee, jos on tullakseen, mutta ei se tule pyhällä hengellä... Mies on se, joka on vähemmän aktiivinen seksin saralla.

Vierailija
9/25 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiseni on tyhmä ja köyhä.

Vierailija
10/25 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useamman vuoden suhde ja asumme erillään. Olen rakastunut, ja samaa väittää mies. Hän kuitenkin haluaa pitää minut etäällä. Ei siis avioliittoa, ja hän on tiukasti sanonut, että en kuulu hänen perheeseensä. Kirpaisi kovasti tuo. Tilanne ei ahdista, mutta se on kuitenkin asia, mikä vaivaa.

Sama siis, mikä ap:lla eli etten tunne itseäni tärkeäksi.

Vierailija
11/25 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on tosi tyhmä. Köyhä ja laiska.

Vierailija
12/25 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se että me ollaan niin lapsellisia, että taas ollaan mykkäkoulua, sunnuntaista asti,, suutuin miehelle, kun taas kerran ( varmaanki jo sadas kerta) lähti baariin, ja niinku aina lupas tulla ajoissa kotiin, eipä tietenkään tullu, ku vasta aamulla

Miksi mies ei saisi mennä baariin ja olla loppuun asti. Miksi vannotat lupamaan tuollaista ja miksi mies ei saa määrätä menoistaan?

Vierailija
13/25 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei saa vierasta ripsipiirakkaa, nyt on kuin söis kaalisoppaa joka päivä.

Vierailija
14/25 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei läheisyyttä, suudelmia, halauksia, seksiä. Ei mitään.

Pikkuisen vaivaa myös se, etten sitä mieheltäni enää edes kaipaa/toivo. Niin kauan ollaan oltu vaan.

Vierailija
15/25 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi mies ei saisi mennä baariin ja olla loppuun asti. Miksi vannotat lupamaan tuollaista ja miksi mies ei saa määrätä menoistaan?

Mulle se ongelma on se, ettei pidä luvata sellaista, mikä ei sitte pidäkkään, jos mies olis heti sanonu, että ryyppään nyt aamuun asti, niin eri asia, sithän olisin tienny ettei turhaa odota kotiin, luottamus tossa menee, ku ei voi uskoo mitä toinen sanoo, ja jos minä lähden ilman häntä, baariin, niin siitähän vasta meteli nousee

Vierailija
16/25 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin pieniä herrasmiesmäisiä eleitä.

Vierailija
17/25 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
18/25 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen vakava sairaus.

Vierailija
19/25 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen loputon viinan tissuttelu ja suullinen ilkeily. Ei koskaan vahingossakaan kehu, mutta huomautettavaa kyllä tuntuu löytyvän. 

Vierailija
20/25 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei tee kotitöitä ikinä. Itse en pääse mihinkään ja toinen menee milloin missäkin. Ahdistaa ja tuntuu, että olisin vankilassa. Taloudellisesti ja henkisesti. Erota ei voi, kun uhkailee vievänsä lapset ja itselle jää luu kouraan erossa, koska kaikki rahat olen typeränä pistänyt mieheen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi