Minulla on 23 vuotta vanhempi mies
Kommentit (16)
Meinaatko alkaa omaishoitajaksi kun miehen vointi heikkenee vai etsitkö sitten nuoremman?
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 09:13"]Voi raukkaa, tunnetko nyt olevasi hyväksikäytetty? Laps parka :'(
[/quote]
En tunne olevani hyväksikäytetty
Ap
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 09:13"]Meinaatko alkaa omaishoitajaksi kun miehen vointi heikkenee vai etsitkö sitten nuoremman?
[/quote]
En aio alkaa
Ap
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 09:15"]Kai se on rikas?
[/quote]
Onhan sillä jonkun verran omaisuutta
Ap
Ärsyttääkö ikäeroon takertuvat ihmiset? Minulla on sama tilanne ja ärsyttää, että ihmiset tarttuvat ikäeroon niin hanakasti ja kommentoivat sitä.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 09:17"][quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 09:15"]Kai se on rikas?
[/quote]
Onhan sillä jonkun verran omaisuutta
Ap
[/quote]
Noniin. Eihän sitä muuten kannattaiskaan kattella. :)
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 09:18"]Ärsyttääkö ikäeroon takertuvat ihmiset? Minulla on sama tilanne ja ärsyttää, että ihmiset tarttuvat ikäeroon niin hanakasti ja kommentoivat sitä.
[/quote]
Kyllä ne ärsyttää
Ap
Miksi niin vanha? Etkö ajattele tulevaisuuttasi ollenkaan? Vai oletko ns. Suloinen myrkynkeittäjä, perintöä odotellessa..?
Ei ole. Toiset tykkäävät vanhemmista ja toiset nuoremmista.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 09:19"]Miksi niin vanha? Etkö ajattele tulevaisuuttasi ollenkaan? Vai oletko ns. Suloinen myrkynkeittäjä, perintöä odotellessa..?
[/quote/]
Rakastan miestäni
Ap
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 09:18"]
Ärsyttääkö ikäeroon takertuvat ihmiset? Minulla on sama tilanne ja ärsyttää, että ihmiset tarttuvat ikäeroon niin hanakasti ja kommentoivat sitä.
[/quote]
Täällä sama juttu. Pari on ihmetellyt kun mies on 15v. vanhempi.
Mitä mieltä olet siitä että kun nainen sanoo että hänellä on vanhempi mies, on se ihan ookoo, mutta kun mies sanoo että hänellä on nuorempi vaimo, on se kauhistuksen kanahäkki ja saa tulikivenkatkuisen tuomion av-palstalla?
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 09:15"][quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 09:13"]Meinaatko alkaa omaishoitajaksi kun miehen vointi heikkenee vai etsitkö sitten nuoremman?
[/quote]
En aio alkaa
Ap
[/quote]
Mikset? Mä alkaisin. Mies 22 v vanhempi.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 09:26"]
Mitä mieltä olet siitä että kun nainen sanoo että hänellä on vanhempi mies, on se ihan ookoo, mutta kun mies sanoo että hänellä on nuorempi vaimo, on se kauhistuksen kanahäkki ja saa tulikivenkatkuisen tuomion av-palstalla?
[/quote]
Riippuu siitä minkä ikäisiä ovat. Jos esim. "nainen" on 16v. ja mies on 20+ niin hyi hitto.
Voi raukkaa, tunnetko nyt olevasi hyväksikäytetty? Laps parka :'(