Onko **ttuilua hankkia raskaana olevalle lahjaksi paljon salmiakkia ja kahvia?
Kaveriporukassamme yksi on raskaana. Toinen kaveri on kärsinyt lapsettomuudesta ja hänelle tuo kaverin raskausuutinen oli vaikea paikka. Vietettiin vähän aikaa sitten tuon raskaana olevan kaverin synttäreitä ja tuo lapseton antoi lahjaksi ison kasan salmiakkia, lakritsia ja kahvia. Tietää, että raskaana oleva kaverimme ei ole koko odotusaikana juoda lainkaan kahvia voimakkaan pahoinvoinnin takia ja salmiakkia/lakritsia ei suositella syömään raskausaikana. Tuli inhottava olo tuosta lahjasta, minusta tuo oli **ttuilua tuolle raskaana olevalle. Onko sinusta tuollainen lahja raskaana olevalle sopiva?
Kommentit (28)
Passiivis-aggressiivisuutta. Mun lapseton sisko tekee edelleen kaikenlaista samanlaista "ihan hyvyyttäni". Ilmeestä näkee, että nauttii.
Eihän niitä ole pakko ahmia kerralla,vaikka nainen onkin kyseessä.
Erijuttu pystyykö oleen ahmimatta .
Minä söin salmiakkia raskauspahoinvointiin ja lakua mahan pehmittämiseksi. Ihan ois tervetullutta.
Vierailija kirjoitti:
Minä söin salmiakkia raskauspahoinvointiin ja lakua mahan pehmittämiseksi. Ihan ois tervetullutta.
Jokainen tekee omat päätöksensä noudattaa suosituksia tai olla noudattamatta, mutta lähtökohtaisesti koen törkeänä, että annetaan lahjaksi tietoisesti näitä tuotteita, jotka ovat tutkimuksissa todettu mahdollisesti haittaavan sikiön kehitystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen tekee omat päätöksensä noudattaa suosituksia tai olla noudattamatta, mutta lähtökohtaisesti koen törkeänä, että annetaan lahjaksi tietoisesti näitä tuotteita, jotka ovat tutkimuksissa todettu mahdollisesti haittaavan sikiön kehitystä.
Kyllä ne säilyy.
En veisi tuollaista lahjaa raskaana olevalle,jos tietäisin,että hän on kova samiakin ja lakritsin ystävä.Tuollaisen lahjan voisi viedä sitten synnytyksen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Tahallista kettuilua tuolta lapsettomalta!
Minä lapsettomana en edes tiennyt ettei salmiakkia saa syödä raskaana. Jos ystävä tykkää paljon salmiakista, olisin saattanutkin ostaa tietämättäni asiasta.
Kaverisi voisi viedä vastalahjaksi kaverilleen nuken. Vastaava lahja.