Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko **ttuilua hankkia raskaana olevalle lahjaksi paljon salmiakkia ja kahvia?

Vierailija
06.04.2022 |

Kaveriporukassamme yksi on raskaana. Toinen kaveri on kärsinyt lapsettomuudesta ja hänelle tuo kaverin raskausuutinen oli vaikea paikka. Vietettiin vähän aikaa sitten tuon raskaana olevan kaverin synttäreitä ja tuo lapseton antoi lahjaksi ison kasan salmiakkia, lakritsia ja kahvia. Tietää, että raskaana oleva kaverimme ei ole koko odotusaikana juoda lainkaan kahvia voimakkaan pahoinvoinnin takia ja salmiakkia/lakritsia ei suositella syömään raskausaikana. Tuli inhottava olo tuosta lahjasta, minusta tuo oli **ttuilua tuolle raskaana olevalle. Onko sinusta tuollainen lahja raskaana olevalle sopiva?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverisi voisi viedä vastalahjaksi kaverilleen nuken. Vastaava lahja.

Vierailija
22/28 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Passiivis-aggressiivisuutta. Mun lapseton sisko tekee edelleen kaikenlaista samanlaista "ihan hyvyyttäni". Ilmeestä näkee, että nauttii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän niitä ole pakko ahmia  kerralla,vaikka nainen onkin kyseessä.

Erijuttu pystyykö oleen  ahmimatta .

Vierailija
24/28 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä söin salmiakkia raskauspahoinvointiin ja lakua mahan pehmittämiseksi. Ihan ois tervetullutta.

Vierailija
25/28 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä söin salmiakkia raskauspahoinvointiin ja lakua mahan pehmittämiseksi. Ihan ois tervetullutta.

Jokainen tekee omat päätöksensä noudattaa suosituksia tai olla noudattamatta, mutta lähtökohtaisesti koen törkeänä, että annetaan lahjaksi tietoisesti näitä tuotteita, jotka ovat tutkimuksissa todettu mahdollisesti haittaavan sikiön kehitystä.

Vierailija
26/28 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen tekee omat päätöksensä noudattaa suosituksia tai olla noudattamatta, mutta lähtökohtaisesti koen törkeänä, että annetaan lahjaksi tietoisesti näitä tuotteita, jotka ovat tutkimuksissa todettu mahdollisesti haittaavan sikiön kehitystä.

Kyllä ne säilyy.

Vierailija
27/28 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En veisi tuollaista lahjaa raskaana olevalle,jos tietäisin,että hän on kova samiakin ja lakritsin ystävä.Tuollaisen lahjan voisi viedä sitten synnytyksen jälkeen.

Vierailija
28/28 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tahallista kettuilua tuolta lapsettomalta!

Minä lapsettomana en edes tiennyt ettei salmiakkia saa syödä raskaana. Jos ystävä tykkää paljon salmiakista, olisin saattanutkin ostaa tietämättäni asiasta.