Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oisitteko itse jatkaneet suhdetta?:D

Vierailija
26.09.2015 |

Mies pari vuotta mua vanhempi. Luonteeltaan ns hissukka, alistuvainen sekä ujo. Minä taas tempperamenttinen ja tulinen, varmasti sanon mielipiteeni suoraa jos joku sitä kysyy. En tiedä miksi vastasin myöntävästi seurustelukyselyyn, varmaan säälistä. Kaiken huipuksi yritimme harrastaa seksiä pariin otteeseen tämän hohdokkaan parisuhteemme aikana, muttei hän saanut sitä nousemaan. Otteet olivat NIIN epävarmat että tuskin koskaan on ennen naiseen koskenut. Teinkö oikein kun näin parhaaksi lähteä lätkimään...?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teit oikein, mutta miksi olet noin ilkeä?

Vierailija
2/5 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein mitä tai ketä kohtaan?? Jos tilanne olisi ollut totta, oli tuota miestä kohtaan hyvä asia, että pääsi nopeasti eroon sinusta ja sinun olisi parempi aikuistua ennen seuraavaan suhteeseen päätymistä. Temperamenttinen kirjoitetaan yhdellä P:llä ja tätä aloitusta veikkaan ylilautalaisen provoksi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin, haluan tuollaisen miehen.

Vierailija
4/5 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tollanen mies, ensin ei seksi onnistunut mutta sitten kun alko onnistua niin oksat pois! Ja aivan ihana mies, paras ikinä, kun jaksoin vaan tutustua! Ikinä e. Vaihda pois.

Vierailija
5/5 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet noin paljon parempi kaikin puolin kuin tuo hissukka, niin miksi yleensä olet missään tekemisissä tuollaisten kanssa? Hänellekin löytyy ihan varmasti joku arvostava ja rakastava kumppani. Saatko jotain kiksejä mollaamisesta ja säälimisestä? Mikä tarve on satuttaa? Kostatko jotain itsellesi tapahtunutta? Ilkeä ihminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan