Miksi pääsääntöiseti miehet pärjäävät aloilla, jossa tarvitaa logikkaa??
Naiset taas vähemmän järkeä vaativissa hommissa? Varsinkin, jos katsotaan kokonaisuutena eikä yksilöitä?
Kommentit (46)
Mitä ihmettä tällä keskustelun aiheella ajetaan takaa? Miehet tykkää palikkapeleistä, näkeehän sen lapsesta saakka. So fucking what?
Kuinka monta kirjoitusvirhettä mahtuu yhteen otsikkoon?
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 11:47"]
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 11:06"]
Koska olen mies, voin kusta tähän.
hähä
[/quote]
Ja tuo asenne on sitä paljon kehuttua mieslogiikkaa :D ... oujee lama poistuu noilla eväillä ...
[/quote]
Lama on itseaiheitettua. Ei heilauta minua. Vastatkoon siitä ne, jotka ovat syyllisiä.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 11:56"]
Mitä ihmettä tällä keskustelun aiheella ajetaan takaa? Miehet tykkää palikkapeleistä, näkeehän sen lapsesta saakka. So fucking what?
[/quote]Jotkut feministit yrittää kiistää sukupuolten erot.
Miksi miehet ovat pääsääntöisesti huonommin koulutettuja, eivätkä hallitse oikeinkirjoitusta edes peruskoulutasoisesti?
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 11:37"]
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 10:55"]
Itse olen töissä insinööritoimistossa, jossa suurin osa työntekijöistä on sattumalta naisia. Logiikassa ei meillä ole mitään vikaa. Vanhojen pölyttyneiden sukupuoliroolien pikku hiljaa romuttuessa taitaa sukupuolijakauma tasapainottua yhä useammassa insinöörityöpaikassa. Hyvä niin.
T: nais-DI
[/quote]
Nainen pärjää kunhan tehtävä on rajattu, vailla mahdollisuutta käyttää tunteita.
[/quote]
Nainen hoitaa omat raha-asiansa mallikkaasti mutta annas olla jos ollaan verovarojen vaalijoina ja päättäjinä niin sille kipataan yhteinen kassa kuka kurjemmalta näyttää ja kuka itkee koviten. Ja samoin niille lähimmille marsijoille jota itkevät lisää rahaa yhteisestä kassasta.
Takarivin hiljaisen hemmon hätää ei nähdä, vaan kakenlainen itkeminen kitinä märinä ja kostein silmin katsominen määrää päätösten suunnan.