Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PYLLY "pystyssä"

Vierailija
26.09.2015 |

Minulla on melko leveä sellainen taaksepäin pyöreä taaksepäin sojottava takamus. Muistuttaa tummaihoisten ahteria. Mitä mieltä miehet olette sellaisesta pyllystä? Onko kamalan näköinen? Olen kärsinyt itse takamuksestani kun se on mielestäni liikaa. Miehet tuijottavat perääni ja ajattelen aina että he kauhistelevat sitä. Vi..ttaa!

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvän näköinen toki, mutta harvemmin ne ovat kiinteitä pitkään, sitten löytyy vain kokoa. Eli näin miehenä ihan normi kiinteä on mukavampi katsoa pidenpään.

Vierailija
42/47 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienet pyllyt on homoille. isot pyllyt kunnon heterokyntäjille <3 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on myöskin "räystäspeppu" ja olen hieman hävennyt sitä aina, sillä olen luonteeltani aika kaino ja ujo sekä enemmänkin "älykkötyyppiä". Aviomieheni pitää takamustani rumana ja epäkiihottavana, sillä hän pitää litteitä ja lähes huomaamattoman pieniä peppuja kiihottavimpina. Mieheni mielestä pepun tulisi olla lähes huomaamaton "luiska" ja itselläni on todella ulkoneva peppu ja kaareva lantio. Eipä meillä sitten olekaan ollut seksiä yli kolmeen vuoteen lainkaan nelivuotisen avioliittomme aikana. Lisäksi miehen kommentit vielä loukkaavatkin. Itselläni mitat ovat noin 174cm / 64 kg.

Vierailija
44/47 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopas on raukkamainen mies, mikähän pedofigeeni sillä on jos kerta kuolaa pikkupeppujen perään?

Tuli mieleen onkohan mies petturi kun noin kovaa kritiikkiä laukoo.

Vierailija
45/47 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuollainen iso perse on todella kiihottava.

t. pervo-kake

Vierailija
46/47 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jopas on raukkamainen mies, mikähän pedofigeeni sillä on jos kerta kuolaa pikkupeppujen perään?

Tuli mieleen onkohan mies petturi kun noin kovaa kritiikkiä laukoo.

Homo se on jos pikkupeput miellyttää.

Vierailija
47/47 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

TODELLA UPEA SE ON. OLE YLPEÄ SIITÄ. IHANAA PYLLYÄSI SANOTAAN MYÖS AFRO AMERIKKALAISEKSI. KIIHOTTAAAA!!!!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä