PYLLY "pystyssä"
Minulla on melko leveä sellainen taaksepäin pyöreä taaksepäin sojottava takamus. Muistuttaa tummaihoisten ahteria. Mitä mieltä miehet olette sellaisesta pyllystä? Onko kamalan näköinen? Olen kärsinyt itse takamuksestani kun se on mielestäni liikaa. Miehet tuijottavat perääni ja ajattelen aina että he kauhistelevat sitä. Vi..ttaa!
Kommentit (47)
Ei täällä ole kuuskymppisiä äijiä lukemaa näitä
Erittäin kiihottava olet .nousee pystyyn jo ajatuksesta, ole ylpeä perseestäs
Joo hyvä on. Ei miehet lattaperseitä kato ei niitä huomaa eikä ne kiihota.
Olet herkku. Siksi miehet tiirailevat perääsi.
Pitäähän se olla mistä ottaa kiinni
Riippuu minkälaisen kropan jatkeena se "pysty" pylly on. Niitäkin kun on melkosii variaatioita ja kaikki nyt ei ihan satu olemaan hhhot :D
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 21:43"]Ulkonevatko sisemmät häpyhuulesi?
[/quote]
Miksi alapeukku?
Joo, enemmän vaikuttaa se muun osuus siihen kokonaisuuteen. Mulla oli joskus työkaveri jolla ihan valtava omasta mielestään nekrun ahteri, ja muuten rouva oliki sit ihan yhtä laardia. Semmonen sopiva body luonnostaan ulkonevalla peballa, huhh! Ei haittaa normirasvat ja pehmeys pätkän vertaa, tai ettei sitä persettä oo salilla rakennettu. Mut liika on liikaa ja tässäkään tapauksessa kun ei tiedä muuta niin enpä halua vääriä käsityksiä antaa turhaan kellekään.
164cm ja 63 kg. Jollekin liikaa? Perseeseen painottuu pyöreys. En vain ole sinut perseeni kanssa. Ei kai tässä mitään ihmeellistä ole. Tuli vain kirjoitettua. Pitää ja alkaa hyväksyä nekruperse.
Herkku mikä herkku, yritä tottua ajatukseen!
Noh, aika lyhyt ja persevä noilla mitoilla kyllä on varsinkin jos ne 53+ kilot on siellä ulkonevassa osassa.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 22:43"]
Noh, aika lyhyt ja persevä noilla mitoilla kyllä on varsinkin jos ne 53+ kilot on siellä ulkonevassa osassa.
[/quote] Ja pöh! Ei kaikki naiset nykyäänkään ole mitään pikkuluikkuja. Itse olen 163 cm pitkä, ja kun eri syistä laihduin 62 -kiloiseksi, tutut tilanteen normalisoiduttua auliisti kertoivat minun näyttäneen ihan muumiolta. Mun ottelupainoni on aika tarkkaan 65 kg, olen enempi Neandertal -tyyppinen naisihminen enempi ruumiillisessa työssä, roteva ja leveäharteinen. Ettei vain kukaan ota tosissaan näitä 53 -kiloja.
Olisin onnellinen mitoistasi. Itse olen lievästi ylipainoinen miesmäisesti pulska eli lattaperse ja "kaljamaha" vaikken kaljaa juokaan. Sellainen vain on ruumiinrakenteeni. Myös ylävartalopainotteinen on lihoamiseni jos oikein päästän painoa kertymään. 168cm ja 76 kg. Näillä mennään. Olemme kaikki erilaisia.
Sama täällä. Ylävartalopainotteinen olen. Ei ole pyllyä eikä reisiä.
Mutta mitäpä tuosta. Olen jo sen ikäinen, että olen sinut itseni kanssa. Ymmärrän kyllä näitä ongelmia esim. vaatteiden saannissa kun ylä- ja alavartalo ovat hieman kuin "eriparia" ja vaatteet yleensä tehty suoria pötkylöitä, ainakin marketeissa nämä vaatteet ovat "pötkylö-tyypeille". Saa toki hyvin varustetuista vaatekaupoista eri vartalotyypeille tarkoitettuja vaatteita.
Muuten, hieman kadehdin "pystypyllyäsi", voisin se kuvitella olevan naisellinen. :)
Näin juuri eilen baarssa typykän, joka oli muodokas pystyine pyllyineen. :)
Olisi tehnyt mieli mennä rutistamaan ja taisin mennäkin .... :)
Tuollainen pylly herättää miehessä seksuaalisia haluja, tiedätkö. Siksi he tiirailevat perääsi. ´Miehet ovat sellaisia, eivät he itselleen mitään mahda. Nam.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 21:11"]
Minulla on melko leveä sellainen taaksepäin pyöreä taaksepäin sojottava takamus. Muistuttaa tummaihoisten ahteria. Mitä mieltä miehet olette sellaisesta pyllystä? Onko kamalan näköinen? Olen kärsinyt itse takamuksestani kun se on mielestäni liikaa. Miehet tuijottavat perääni ja ajattelen aina että he kauhistelevat sitä. Vi..ttaa!
[/quote]Upee, vielä kun meet kontillesi ;)
mitä mieltä on kuuskymppiset miehet pystypyllystä? Usein varttuneimmillakin naisilla sellainen löytyy.