Lue keskustelun säännöt.
nä rakastan teitä avmammat!
Kommentit (6)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Lauantaitölkki avattu? :)
Mäkin sua ♡ - av-mamma
minä rakastan sua nyt
minä rakastan sua aina
olet ainut mitä minulla on
ilman sinua ei aamuisin aurinko nouse
ilman sinua ei ole elämää...
Näin on! kyllä av mammojen täytyy pitää yhtä!
niin rakas ääni
uimahallin suihkussa
kun mamma vatkaa.
-haiku-
mä*