Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten mua oikein väsyttää tänään niin paljon

Vierailija
26.09.2015 |

Onkohan liikkeellä jotain unipulveria... Oon koko viikon nukkunut vähän liian myöhään, eli sinänsä ei pitäisi olla univelkaa. Tänään kävin koululla ja pyörin hoitelemassa asioita kaupungilla, yhteensä ehkä 5,5 tuntia. VÄsyttää aivan älyttömästi, nukuin äsken parin tunnin päiväunet ja mietin kävisinkö yöunille koska tuntuu etten jaksa liikuttaa raajojakaan yhtään. Olen syönyt enemmän kuin viimepäivinä, esim. karkkia, voikohan johtua siitä. En tykkää kyllä yhtään siitä että ei-raskaan viikon jälkeen jo lauantaina tuntuu siltä että oon jäänyt jyrän alle.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme