Kaveri ei rokota tai madota kissaansa
otti kissanpennun ja ei ota sille rokotuksia ja madota kissaa, turhaa rahanmenoa kuulemma. :(
Kommentit (24)
Oletteko madottaneet kissan eläinlääkärillä ?
Kävisikö se helpomminkin kotioloissa🤔
Vierailija kirjoitti:
Meillä kaksi hiirikissana toimivaa ulko/sisäkissaa maalla, joita ei ole koskaan rokotettu. Madotettu kyllä. Toinen 12v ja toinen 10v. Mihin sitä rokotusta kissalla tarvitsee?
Meillä sama juttu. Kysyin eläinlääkäriltä, joka oli sairasta lehmää katsomassa, että pitäiskö nämä rokottaa, hän sanoi että eipä tarvitse, madotus riittää.
Meillä ei kuljeta kengät jalassa sisällä. Mun kaikki (sisä)kissat 6 kpl on olleet rokottamattomia. Madotettu on jos on katssottu tarpeelliseksi, sitäkään ei enää vuosiin nyt, kun toinen on 18 ja nuorempikin 16v.
Lähes puolet gallupiin vastanneista ei ole pitänyt kissansa kissaruttorokotusta voimassa: http://www.iltasanomat.fi/tervelemmikki/art-1288573663128.html