Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko MT potilaan mahdoton työllistyä?

Vierailija
26.09.2015 |

Voiko peitellä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 19:39"]

Minä olen sairastanut psykottisen masennuksen ja työskentelen terveyskeskulääkärinä. Ei tarvitse peitellä mitään. 

[/quote]

Tämä avasi minulle kyllä todella paljon tk-lääkäreiden psyykkistä olotilaa.

Vierailija
2/6 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin työllistyin. Kerran sain jopa työn, jossa kaltaisiani ei todellakaan haluta työntekijäksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen sairastanut psykottisen masennuksen ja työskentelen terveyskeskulääkärinä. Ei tarvitse peitellä mitään. 

Vierailija
4/6 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vähän riippuu näkyykö mt-ongelma ulospäin ja onko cv:sä pahoja aukkoja. Kyllähän se työnantaja miettii mitä oot tehny, jos ikää on 30v eikä juurikaan työkokemusta..mutta riippuu tosiaan tilanteesta.

T: toinen mt-ongelmainen

Vierailija
5/6 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi saada työtä. Voi, ja kannattaa peitellä. Muuten ei saa.

t. kokemusta on.

Vierailija
6/6 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en minä ainakaan aio heti työhakemuksen ensi lauseessa kertoa, että "tarvitsen työn sillä olen nykyisestä masennuksen takia sairaslomalla"...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän