Lue keskustelun säännöt.
Onko MT potilaan mahdoton työllistyä?
Kommentit (6)
Hyvin työllistyin. Kerran sain jopa työn, jossa kaltaisiani ei todellakaan haluta työntekijäksi.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Minä olen sairastanut psykottisen masennuksen ja työskentelen terveyskeskulääkärinä. Ei tarvitse peitellä mitään.
Se vähän riippuu näkyykö mt-ongelma ulospäin ja onko cv:sä pahoja aukkoja. Kyllähän se työnantaja miettii mitä oot tehny, jos ikää on 30v eikä juurikaan työkokemusta..mutta riippuu tosiaan tilanteesta.
T: toinen mt-ongelmainen
Voi saada työtä. Voi, ja kannattaa peitellä. Muuten ei saa.
t. kokemusta on.
No en minä ainakaan aio heti työhakemuksen ensi lauseessa kertoa, että "tarvitsen työn sillä olen nykyisestä masennuksen takia sairaslomalla"...
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 19:39"]
Minä olen sairastanut psykottisen masennuksen ja työskentelen terveyskeskulääkärinä. Ei tarvitse peitellä mitään.
[/quote]
Tämä avasi minulle kyllä todella paljon tk-lääkäreiden psyykkistä olotilaa.