Mistä asiasta sen tietää, onko ihmisten välillä molemminpuolista kemiaa?
Kommentit (13)
Jos miehellä on paksu lompakko, niin nainen tulkitsee sen heti molemminpuoliseksi kemiaksi.
Helppo olla toisen lähellä, fyysinen vetovoima, sen vain tuntee. Mikään ei ole väkinäistä. Hiljaisuus ei ole vaivaannuttavaa. Vai onko tämä sielunkumppanuutta?
Nuuhkailette vähän toistenne peräreikiä kuin koirat konsanaan, eiköhän tuo kemia sillä selviä.
Kannattaa olla avoin ja kertoa toiselle tunteet. Sitten selviää tunteeko toinen samoin.
Tekee mieli heittää heti vaatteet nurkkaan ja ryhtyä hommiin.
Sen tietää siitä että nainen kokee tosi vahvaa kemiaa ja kolahduksen ja mies haluaa panna ainakin yhden kerran niin se mies sitten sanoo että ihana kemia ja kolahdus
Vuorovaikutuksesta ja huomion suuntautumisesta. Äänensävystä. Silmien tarkkaavaisuudesta. Tila katoaa reunoiltaan.
Ja sitten ne arkisemmassa muodossa, tullaan juttuun ja tekee mieli hymyillä.
Yhdessä on helppoa ja vaivatonta olla. Sellainen sisäinen rauha, kun voi olla oma itsensä siinä toisen lähellä.
Himottaako se ihminen. Jos ei himota, älä etene mihinkään vakavampaan.
Kyllä sen tuntee. Sähköä ilmassa…
Ei mistään. Ei sitä voi tietää mitä toinen ihminen tuntee, se mitä tulkitsee joksikin voi johtua ihan muusta tai ei johtua mistään.
Vierailija kirjoitti:
Helppo olla toisen lähellä, fyysinen vetovoima, sen vain tuntee. Mikään ei ole väkinäistä. Hiljaisuus ei ole vaivaannuttavaa. Vai onko tämä sielunkumppanuutta?
Huokaus. Saat kaiken kuullostamaan ja tuntumaan niin helpolta ja mutkattomalta. Olen niin monta kertaa saanut huomata, että kaikki se mitä luulin jo molemmin puoliseksi ihastumiseksi ellei peräti jo orastavaksi rakastumiseksi on ollut vain minun omaa mielikuvitusta ja taas kerran todeta, että minun kohtaloni on jatkaa toisen korkeintaan kaverina tai ystävänä.
Kyllä. Kyllä arvostan ja kunnioitan kaveruutta ja ystävyyttä hyvin paljon mutta aina joskus sitä haluaisi kohdata ja löytää sen yhden ja erityisen rakkaan, jonka kanssa jatkaa yhdessä, jossain sellaisessa kuin vastavvuoroinen ja rakastava parisuhde.
Niinpä ja miten siitä voi olla varma?