Wau. Charcoal, mikä upea nainen Ukrainasta !!!
Female Ukrainian sniper known as 'Charcoal' becomes national hero after she returns to front line and tells her comrades: 'We must defeat these orcs'
Charcoal said: 'We must take them all out.
'These people are not human beings. Even the fascists were not as vile as these orcs. We must defeat them.'
https://www.dailymail.co.uk/news/article-10686087/Female-Ukrainian-snip…
Hyvää metsästysonnea ja paljon saalista sekä suojelusta Charcoalille.
Kommentit (9)
Aika tumman oloinen...mistähän lie?
Veikkaan että ukrainassa oleva jude. Kyllähän sen naamasta näkee..
Niin, Suomessakin oli omat naissoturinsa esim punaisten puolella. Kutsuttiin "pedoiksi" mutta eihän ätminkäiset tiedä oman maansa historiasta ja naisista yhtään mitään.
Charcoal on elävä esimerkki siitä, että on naisia ja naisia. Löytyneekö vastaavaa Suomesta? Itse haluan uskoa, että myös suomalaisesta naisesta löytyy selkärankaa tosipaikan tullen. Enkä tarkoita tällä sitä, että kaikkien tulisi olla tarkka-ampujia vaan yleistä toimista yhteisessä taistelussa ilman itsekkäitä pyyteitä kukin omalla osaamisalueellaan.
Vierailija kirjoitti:
Niin, Suomessakin oli omat naissoturinsa esim punaisten puolella. Kutsuttiin "pedoiksi" mutta eihän ätminkäiset tiedä oman maansa historiasta ja naisista yhtään mitään.
Yleisin heistä käytetty termi ei ollut peto vaan susinarttu.
Vierailija kirjoitti:
Hameryssä oli myös yksi termi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleisin heistä käytetty termi ei ollut peto vaan susinarttu.
Hyvä, jotkut täällä itse asiassa tietävät suomen naiset historiassa, peukkua teille. Itse naisena ärsyttää se että kaikista muiden maiden naisista ukkelit jaksavat kohkata eivätkä edes tiedä oman maansa historiaa. Kyllä niitä pahis naissolttuja ja snaippereita täältäkin löytyi mutta se ei kiinnosta koska suomalainen. Väärä asenne.
<3