Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies sanoi, että ei vois haluta mitään vakavaa juuri mun kanssa...

Vierailija
26.09.2015 |

Miehellä on siis tunteita mua kohtaan ja mulla häntä kohtaan. Me nähdään viikottain toisiamme ja joskus useammin, ollaan tapailtu 4kk. Nyt kun keräsin rohkeuteni ja vihdoin kysyin, että mikä on tän homman nimi, niin hän sanoi, että ei halua mitään vakavaa juuri mun kanssa. Eli jonkun muun kanssa vois halutakin... Syynä se, että me ollaan sen mielestä niin erilaisia ja mä oon sitä 6 vuotta nuorempi eli vähän eri elämäntilanne.

Voiko jollain olla näin pinnalliset syyt siihen, ettei halua mitään vakavaa? Vaikka molemmat tykkäävät paljon toisistaan ja haluaa vielä jatkaa tapailua.

Siis ja sillä ei ole tyttöystävää eikä mitään tälläistä taustalla, eikä me tapailla muita. Tuntuu vaan pahalta. :-/ Ja ärsyttää. Ihan varmasti se vika on kuitenkin mussa eikä noissa syissä mitä se sanoi! Kerran jos se on vaan minä, kenen kanssa se ei vois mitään vakavaa haluta. Kenelläkään kokemusta samankaltaisesta tilanteesta?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostettavaa, että mies oli rehellinen. Olette liian eri elämäntilanteissa ja ehkä ei tunne tarpeeksi tai koe yhteenkuuluvuutta.

Vierailija
2/18 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää. Nyt ei auta muu kuin etsiä uutta miestä. Yritä etsiä parempi kuin nykyinen miehesi. Ehkä hänen silmänsä avautuvat ja mieli muuttuukin, kun huomaa, mitä on menettämässä, ja että kelpaat muillekin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 16:17"]Arvostettavaa, että mies oli rehellinen. Olette liian eri elämäntilanteissa ja ehkä ei tunne tarpeeksi tai koe yhteenkuuluvuutta.
[/quote]

Niinpä. Mutta miksi hän haluaa sitten nähdä? En vaan käsitä... Kannattaisikohan mun jättää tämä juttu sikseen vai nähdä häntä vielä. AP

Vierailija
4/18 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 16:24"]Ikävää. Nyt ei auta muu kuin etsiä uutta miestä. Yritä etsiä parempi kuin nykyinen miehesi. Ehkä hänen silmänsä avautuvat ja mieli muuttuukin, kun huomaa, mitä on menettämässä, ja että kelpaat muillekin. 
[/quote]

Mulle on itseasiassa tullutkin tässä yksi treffikutsu. Ehkä otan sen sittenkin vastaan... Koska tiedän, että satutan itseäni tällä tapailulla. Pidän miehestä nimittäin niin paljon. :-/ AP

Vierailija
5/18 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noi syyt ole pinnallisia. Mies ei ole sinusta kiinnostunut. Se ei ole sinun vikasi. Jatka eteenpäin

Vierailija
6/18 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 16:25"][quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 16:17"]Arvostettavaa, että mies oli rehellinen. Olette liian eri elämäntilanteissa ja ehkä ei tunne tarpeeksi tai koe yhteenkuuluvuutta.
[/quote]

Niinpä. Mutta miksi hän haluaa sitten nähdä? En vaan käsitä... Kannattaisikohan mun jättää tämä juttu sikseen vai nähdä häntä vielä. AP
[/quote]

Hän haluaa tapailla. Seksiä. Ei vakavampaa. Siksi

Vierailija
7/18 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 16:27"]Ei noi syyt ole pinnallisia. Mies ei ole sinusta kiinnostunut. Se ei ole sinun vikasi. Jatka eteenpäin
[/quote]

Miksi joku sanoisi olevansa kiinnostunut jos ei ole? Miksi hän flirttailee ja osoittaa niin paljon ihastuminen merkkejä? Me ollaan kun pariskunta silloin kun me ollaan yhdessä. AP

Vierailija
8/18 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluu tavata römpsykkää saadakseen. Älä jää roikkumaan, hömelö. Juttu ei etene enää.

Vierailija
9/18 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin (ja olen tavallaan vieläkin) samanlaisessa tilanteessa. Vähän aikaa se tuntui pahalta, mutta sitten hyväksyin tosiasiat ja käänsin kelkan suuntaa. Päätin itsekin ottaa samalla tavalla ilon ja hyödyn irti tapailusta haikailematta hänen kanssa mistään muusta. Samalla pidän silmät auki ja katselen ympärille. :) Suhteesta tuli sellainen friends with benefits ja ripaus romantiikkaa ja läsnäoloa, ei muuta.

Vierailija
10/18 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 16:30"]Itse olin (ja olen tavallaan vieläkin) samanlaisessa tilanteessa. Vähän aikaa se tuntui pahalta, mutta sitten hyväksyin tosiasiat ja käänsin kelkan suuntaa. Päätin itsekin ottaa samalla tavalla ilon ja hyödyn irti tapailusta haikailematta hänen kanssa mistään muusta. Samalla pidän silmät auki ja katselen ympärille. :) Suhteesta tuli sellainen friends with benefits ja ripaus romantiikkaa ja läsnäoloa, ei muuta.
[/quote]

Tavallaan hyväksyn itse myös sen, että toinen ei halua mitään vakavaa. Mutta me ollaan sovittu, että ollaan vaan toistemme kanssa niin siksi tavallaan tää muiden tapailu samaan aikaan fwb-suhde ei onnistu. En vaan tiedä mitä teen tai sanon hänelle. AP

Vierailija
11/18 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 16:33"]

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 16:30"]Itse olin (ja olen tavallaan vieläkin) samanlaisessa tilanteessa. Vähän aikaa se tuntui pahalta, mutta sitten hyväksyin tosiasiat ja käänsin kelkan suuntaa. Päätin itsekin ottaa samalla tavalla ilon ja hyödyn irti tapailusta haikailematta hänen kanssa mistään muusta. Samalla pidän silmät auki ja katselen ympärille. :) Suhteesta tuli sellainen friends with benefits ja ripaus romantiikkaa ja läsnäoloa, ei muuta. [/quote] Tavallaan hyväksyn itse myös sen, että toinen ei halua mitään vakavaa. Mutta me ollaan sovittu, että ollaan vaan toistemme kanssa niin siksi tavallaan tää muiden tapailu samaan aikaan fwb-suhde ei onnistu. En vaan tiedä mitä teen tai sanon hänelle. AP

[/quote]

Kappas, tämäkin mies vannotti samanlaista sitoumusta. :D Sanoin suoraan, että niin kauan kun ei olla parisuhteessa niin molemmat on vapaita tekemään mitä haluaa. On väärin vaatia toiselta sellaista.

Vierailija
12/18 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksen syvällä rintaäänellä, jätä tuo mies. Tulet satuttamaan itseäsi ja pahasti jos jäät roikkumaan suhteeseen jolla ei ole tulevaisuutta. Kerro hänelle, että sinä haluat vakavan suhteen ja jos se ei onnistu niin tämä oli tässä.

Vierailija
13/18 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan toiseen olla jopa ihastunut, mutta silti tietää ettei suhteesta tulisi pidemmällä aikavälillä mitään jos siihen lähtisi. Kuvio on hänelle nyt suotuisa, joten ei kuitenkaan halua ehdoin tahdoin jättää sitä.

Sinuna en jatkaisi, tuhlaat vain aikaasi.

Vierailija
14/18 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitteko kertoa jonkun ystävällisen keinon, että miten voi sanoa ettei halua enää jatkaa juttua? AP

Vierailija
15/18 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 16:43"]

Voitteko kertoa jonkun ystävällisen keinon, että miten voi sanoa ettei halua enää jatkaa juttua? AP

[/quote]

Miten omaan suuhusi sopii, asiallisesti vain ilmoittaa, että et näe mitään järkeä tapailussa ja yhdessäolossa, kun kerta mies on sanonut jo ettei näe suhteen olevan mahdollisuus. Luulisi miehen nyt ymmärtävän, ettei yksikään itseään arvostava nainen jatkaisi tuossa tuollaisen perustelun jälkeen mitä hän sanoi.

Vierailija
16/18 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 16:49"][quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 16:43"]

[/quote]

Miten omaan suuhusi sopii, asiallisesti vain ilmoittaa, että et näe mitään järkeä tapailussa ja yhdessäolossa, kun kerta mies on sanonut jo ettei näe suhteen olevan mahdollisuus. Luulisi miehen nyt ymmärtävän, ettei yksikään itseään arvostava nainen jatkaisi tuossa tuollaisen perustelun jälkeen mitä hän sanoi.
[/quote]

Kiitos. :-) AP

Vierailija
17/18 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot vain, että et näe syytä jatkaa tapailua, kun selvisi, ettei se tule etenemään mihinkään. Sano, että olet hakemassa jotain vakavampaa.

Vierailija
18/18 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaako miehen nimi P:llä?

Kokemuksesta; jätä se ja äkkiä!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän