Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen narsisti ja erosin juuri narsistista

Vierailija
26.09.2015 |

kysy mitä haluat

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät olevasi narsisti? Entä mistä tiedät että ex-kumppanisi on? Miksi erosit?

Vierailija
2/5 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 16:16"]

Mistä tiedät olevasi narsisti? Entä mistä tiedät että ex-kumppanisi on? Miksi erosit?

[/quote]

Olen saanut diagnoosin muutama vuosi takaperin kun hoidatin ihan muita mtt-ongelmia. Ja silloin asiaan enemmän perehtyessäni kaikki asiat vaan "täsmäsivät". Ja kumppanini diagnosoin itse. Kyllä narsku aina narskun tuntee.

Erosin koska en enää jaksanut kumppanin puolelta jatkuvaa valehtelua ja asioiden pimittämistä, sekä selkeää hyväksikäyttöä.
Itse tein toki samaa kokoajan, mutta ei siitä omatunto soimaa. Alkoi vaan tuntua pahalta kun toinen voi olla niin petollinen rakastaan kohtaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 16:20"]

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 16:16"]

[/quote]

Olen saanut diagnoosin muutama vuosi takaperin kun hoidatin ihan muita mtt-ongelmia. Ja silloin asiaan enemmän perehtyessäni kaikki asiat vaan "täsmäsivät". Ja kumppanini diagnosoin itse. Kyllä narsku aina narskun tuntee.

Erosin koska en enää jaksanut kumppanin puolelta jatkuvaa valehtelua ja asioiden pimittämistä, sekä selkeää hyväksikäyttöä.
Itse tein toki samaa kokoajan, mutta ei siitä omatunto soimaa. Alkoi vaan tuntua pahalta kun toinen voi olla niin petollinen rakastaan kohtaan.

[/quote]

No aiotko jatkaa itse tuollaista käytöstä, vaikka tiedät sen tuntuvan pahalta kohteeksi joutuvasta?

Mikä ikäinen olet?

Vierailija
4/5 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahas, aika kiva lauantai-iltapäivän provo.

Minusta kuulostais, että kaksi narsistia sopisi hyvin yhteen, ainakin paremmin kuin narsisti ja tavallinen, kiltti ja normaali ihminen ;)

Narsistin kannattaa joko olla ilman parisuhdetta tai sitten toisen narskun kanssa, joten suosittelen sullekin pysymään joko sinkkuna tai etsimään uusi narskurakas.

Vierailija
5/5 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko nyt molemmat kostonhimoisia toisianne kohtaan? Pidättekö mustamaalauskampanjaa selän takana toinen toisianne vastaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi