Monimuotoinen kehityshäiriö
Voinko saada parisuhteen jos mulla on monimuotoinen kehityshäiriö. Olen siis normaalin näkönen mutta erilainen kun muut miehet ja mulla ei oo kavereita. Olen myös masentunut. Ollut mukautetussa pienryhmässä lapsena ja en ole kovin fiksu ja en halua kehitysvammaista naistakaan. Ei ole niin hyvät sosiaaliset taidat ja olen ujo, mutta en sönkötä ja osaan ihan hyvin puhua. Mutta on sanottu yksinkertaiseksi.
Kommentit (32)
Että ei sille voi mitää.. kaikki ei saa koskaa naista... ei sille vaan voi mitään. Ehkä se ois itsemurha itsensä tappaminen helpointa.
30 tuhatta veloissa kehitysvammainen. .ei ole kavereita.. ihmiset vihaa mua.. monet haluis et tapan itseni.
Mä en tiedä miten tätä elämää jaksaa.. joka päivä on tällästä hautaan asti.
ELämä on hiton vaikeeta ja ketään ei kiinnosta... yksin pitää vaa jaksaa yksin pitää hoitaa asiat yksin pitää mennä eteenpäin.... yksin kaikki elämäs hoitaa ja kärsiä yksin parisuhdetta ei koskaan kai sit saa. heido ei voi muuta sanoa ku elämä on.
vois vaikka hakata ihmisiä pampulla suoraa päähän
ei ketää kiinnosta vaikka ois kuollut tai elossa.. ihmiset on kylmiä itsekkäitä paskiaisia
Kyllä kiinnostaa kun alkaa nyrkki heilumaan saakeli.
jos on mieleltään sairas sekopää.. eihän sille voi mitään.
Elämä on helvettiä niin sanottuna
Oon jo pilannu elämäni.. mitäs tässä sitte.. ku kippis ja kulaus.
Ei oo kavereuta ollut vuosikausiin ja oon tosi yksinäinen.. ei oo mitää elämää ollut vuosikausiin ihmisiä ei ole olemassa
Eikä sille voi mitää jos ihminen on lievästi kehitysvammainen.