Pitääkö työnantajat minua hulluna jos
aloitan kesätyönhaun jo nyt syksyllä? Jäin tänä kesänä ilman kesätyötä kun aloitin haun vasta helmi-maaliskuussa. Suhteita mihinkään työpaikkoihin ei ole, joten sitä kautta ei työtä irtoa. Ärsyttääköhän työnantajia jos nyt jo alkaa kyselemään ensi vuodeksi töitä. Olen opiskelija joten tarkoitus on etsiä ihan "hanttihommia" siivousta yms.
Kommentit (7)
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 15:17"]
Samaa oon miettinyt, mutta tosin työnantajana joo ärsyttää :D Meillä kylllä hieman eri asia. Kai CVn voi jättää joka paikkaan, ottaa yhteyttä jos jää hyvä vaikutelma
[/quote]
Totta, mutta toisaalta pelkäisin että ne CV:t ja hakemukset laitettaisiin johonkin mappi ö:hön kesää odottamaan. Ja kuinka moni työnantaja muistaisi niitä enää keväällä. On tämä vaan niin hankalaa, en todellakaan halua kituuttaa ensi kesää ilman työtä :/
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 19:23"]
Jos haet hanttihommia, niin miksi et mene osa-aikaiseksi jonnekin siivousfirmaan? Teet sitten kesällä vakituisten kesälomatuuraukset. Näin on monessa ns. hanttihommassa. Siksi niitä kesätöitä ei enää ole sitten kesällä, kun sinä haluaisit töihin. Itse tein opiskeluaikana 20-30 h viikossa töitä talvisin ja touko-elokuussa kesälomatuurauksia ja kaikkia mahdollisia irtokeikkoja.
[/quote]
Tällä hetkellä ei ole mahdollista aikataulujen takia mennä osa-aikatöihin, muuten kyllä menisin ehdottomasti! Ahdistaa nyt jo ensi kesä vaikka vasta eletään syyskuuta :/ En tiedä yhtään missä vaiheessa niitä kesätöitä täytyisi aloittaa kesätöiden haku, en halua olla liian aikaisessa, mutta en halua viimetippaankaan jättää...
Jos haet hanttihommia, niin miksi et mene osa-aikaiseksi jonnekin siivousfirmaan? Teet sitten kesällä vakituisten kesälomatuuraukset. Näin on monessa ns. hanttihommassa. Siksi niitä kesätöitä ei enää ole sitten kesällä, kun sinä haluaisit töihin. Itse tein opiskeluaikana 20-30 h viikossa töitä talvisin ja touko-elokuussa kesälomatuurauksia ja kaikkia mahdollisia irtokeikkoja.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 15:16"]aloitan kesätyönhaun jo nyt syksyllä? Jäin tänä kesänä ilman kesätyötä kun aloitin haun vasta helmi-maaliskuussa. Suhteita mihinkään työpaikkoihin ei ole, joten sitä kautta ei työtä irtoa. Ärsyttääköhän työnantajia jos nyt jo alkaa kyselemään ensi vuodeksi töitä. Olen opiskelija joten tarkoitus on etsiä ihan "hanttihommia" siivousta yms.
[/quote]
Hae tuntitöitä ja keikkoja nyt ja ne saa kesäduuninkin
Kaupassakin on kivasti keikkoja ja ravintoloissa
Tammikuun alussa heti, loppiaisen jälkeen.
Samaa oon miettinyt, mutta tosin työnantajana joo ärsyttää :D Meillä kylllä hieman eri asia. Kai CVn voi jättää joka paikkaan, ottaa yhteyttä jos jää hyvä vaikutelma