EN AVAA OVEA JOS EN OOTA KETÄÄN A
Jos oon yksin kotana enkä oota ketään. Perheenjäsenillä on avaimet ja ollaan opetettu, että niitä kannetaan mukana.
Jos ovikello soi enkä odota ketään niin silloin sielä on joko kaupustelijoita tai lähetysaarnaajia joita en halua kohdata muutenkaan. Tai sitten sielä on lasten kavereita joille on voi muuta sanoa, kuin että yrittävät soittaa niille, että eivät kotona eli tuostakaan ei ole hyötyä, osaavat tehdä sen muutenkin ja jos eivät vastaa niin silloin ei nyt varmaan halua olla heidän kanssaan. Enkä muutenkan ole kovin halukas kohtamaan aina ihmisiä joten en jaksa lasten kavereillekkaan. Tai kolmas vaihtoehto on, että sielä on joku sekopää jolleen ikimaailmassa avaisi muutenkaan ovea. Ja jos nyt on joku perheenjäsen niin eiköhän soita puhelimella mulle jos ei pääse sisään ja, että avaimet ovat unohtuneet. Avaatteko ovea jos ette odota ketään?
Kommentit (23)
En avaa, varsinkaan jos soittaa vain kerran. Toisen soiton jälkeen alan harkita asiaa.
Tokihan omaa ovea ei ole mikään pakko avata yhtään kenellekkään, mutta oletteko kuulleet ovisilmästä?
Yleensä avaan koska useimmiten naapurit tulevat tuomaan jotain lahjoituksia lapselle. Jos vaikka olisikin joku saarnaaja, sanon ei kiitos ja suljen oven. Ase-arsenaali eteisessä takaa sen, että myllystä kävelee vain minä.
Ainoa huono puoli luonnossa rivarissa asumisessa on tuo oma ovi ja maan tasalla. Kerrostalossa turvallisempaa.