Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä terveysongelma voi olla sellainen että lääkäri ohjeistaa syömään valkoista leipää?

Vierailija
05.04.2022 |

Yksi ihminen sanoi lääkärin ohjeistaneen häntä syömään leivistä vain valkoista leipää, esim. ranskanleipä tai valkoista paahtoleipää.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos viljakuidut ei sovi. 

Vierailija
2/10 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suolistosairaus?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suolistosairaus. Ruisleipä tai kauraleipä ei käy kaikille. Ei mitään ihmeellistä.

Vierailija
4/10 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potilas on syönyt kolikon niinkuin vaahteranmäen Eemeli jolloin lääkäri neuvoo syömään valkoista leipää tai pullaa.

Vierailija
5/10 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim chronin tauti, joka itselläni on.  Ns terveellinen ruoka ja kuidut on välillä pahinta, mitä suuhun voi laittaa. 

Ei tuo kummallista ole. Eri sairauksissa on erilaisia ruokavalioita. Itsellänikin ns terveellinen ruoka ok kun tauti on tasapainossa. 

Vierailija
6/10 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tumma leipä ei sovi munuaissairaalle fosforipitoisuuden takia, silloin vaaleaa tilalle.

Vierailija
7/10 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, munuaset syynä.

Vierailija
8/10 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos on suolistossa ongelmia, niin etenkin siemeniä sisältävät leivät ovat pahasta.

Vierailija
9/10 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan, kun vuosikymmeniä sitten sairastuin tulehdukselliseen suolistosairauteen, annettiin ohje syödä varsinkin akuutissa vaiheessa jotakin ranskanleipää.

Sittemmin olen tajunnut olla lietsomatta tulehdusta sokereilla ja valkoisella vehnällä.

Vierailija
10/10 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ko oli hibicobakteeri nii sain oikee välttää kaikkea vähänkää voimakasta. No runsas ruisleivän syönti on aina aiheuttanu mulle aina närästystä jote itse päättelin siitä ettei sitä, vaa vaaleaa Pullamössö leipää. Sen lisäksi aikalailla meni vaa hedelmät ja kasvikset ja juomana vesi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän