Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Pariskuntia joissa naisella "miehen ammatti" ja miehellä "naisen ammatti"
26.09.2015 |
Tunnetko/tiedätkö tällaisia pariskuntia?
Tuli tuosta toisesta ketjusta vaan mieleen, missä nainen sanoi olevansa poliisi ja miehensä taas sairaanhoitaja.
Kommentit (24)
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 12:40"]Tunnetko/tiedätkö tällaisia pariskuntia?
Tuli tuosta toisesta ketjusta vaan mieleen, missä nainen sanoi olevansa poliisi ja miehensä taas sairaanhoitaja.
[/quote]
Minä ensihoitaja, mies työskentelee kirjastossa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Meillä mies on kokki ja minä taas erittäin miesvaltaisella alalla tietokoneiden parissa.
Vaimo DI ja töissä energiateollisuudessa, mies markkinointipäällikkö media-alalla.
Alue: Aihe vapaa
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 12:54"][quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 12:50"][quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 12:46"]Kaverini on di ja miehensä ensihoitaja.
[/quote]
Minä taas en ole ikinä tavannut yhtäkään naista, joka olisi ensihoitaja. :D Miehiä tunnen useamman (ex mukaan luettuna).
[/quote]
Aika jännä. Meilläpäin ensihoitajat on usein naisia ja oon sitä ihmetellytkin ku pienet naiset joutuu nostelemaan niitä paareja.
[/quote]
Täällä on aika fifty-fifty nuo ensihoitajat. Ei niitä paareja kauheesti tarvi nostella muuta kuin rapuissa, ja jos eivät jaksa niin soittavat palomiehet apuun.