Pariskuntia joissa naisella "miehen ammatti" ja miehellä "naisen ammatti"
Tunnetko/tiedätkö tällaisia pariskuntia?
Tuli tuosta toisesta ketjusta vaan mieleen, missä nainen sanoi olevansa poliisi ja miehensä taas sairaanhoitaja.
Kommentit (24)
tiedän pariskunnan jossa nainen on "paperimies" ja mies sairaanhoitaja
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 13:21"]
Ei ole olemassakaan mitään "miesten" tai"naisten" ammatteja.
[/quote]
Jaa eikö? Tunnetko esim. yhtään miespuolista neuvolantätiä tai perhepäivähoitajaa?
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 13:25"]
[/quote]
Jaa eikö? Tunnetko esim. yhtään miespuolista neuvolantätiä tai perhepäivähoitajaa?
[/quote]
Kyllä.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 13:21"]Ei ole olemassakaan mitään "miesten" tai"naisten" ammatteja.
[/quote]
No ei varsinaisesti, mutta jokainen tietää, että esimerkiksi automekaanikoista suurin osa on miehiä ja sairaanhoitajista suurin osa on naisia. Ymmärrät varmaan pointin.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 13:29"]
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 13:25"]
[/quote]
[/quote]
Kyllä.
[/quote]
Lieneekö Suomen ainut siinä tapauksessa...
Minä olen automaatiotekniikan insinööri ja mieheni on sairaanhoitaja
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 12:53"]
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 12:46"]Kaverini on di ja miehensä ensihoitaja. [/quote] Mä oon aina ajatellut, että ensihoitaja on just miesten ammatti :o
[/quote]
Kyllä mua on nainen tullut hakemaan.
Minulla nyt ei ole varsinaisesti kovin "miehekästä" ammattia, mutta ex (mies) oli töissä päiväkodissa :D
Tunnen johtaja sairaanhoitaja pariskunnan. Mies sh oli tietty hoitovapaalla
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 12:40"]
Tunnetko/tiedätkö tällaisia pariskuntia? Tuli tuosta toisesta ketjusta vaan mieleen, missä nainen sanoi olevansa poliisi ja miehensä taas sairaanhoitaja.
[/quote]
Sukulaispariskunnassa mies on siivooja ja nainen hitsari.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 12:46"]Kaverini on di ja miehensä ensihoitaja.
[/quote]
Minä taas en ole ikinä tavannut yhtäkään naista, joka olisi ensihoitaja. :D Miehiä tunnen useamman (ex mukaan luettuna).
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 12:46"]Kaverini on di ja miehensä ensihoitaja.
[/quote]
Mä oon aina ajatellut, että ensihoitaja on just miesten ammatti :o
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 12:50"][quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 12:46"]Kaverini on di ja miehensä ensihoitaja.
[/quote]
Minä taas en ole ikinä tavannut yhtäkään naista, joka olisi ensihoitaja. :D Miehiä tunnen useamman (ex mukaan luettuna).
[/quote]
Aika jännä. Meilläpäin ensihoitajat on usein naisia ja oon sitä ihmetellytkin ku pienet naiset joutuu nostelemaan niitä paareja.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 12:46"]
Kaverini on di ja miehensä ensihoitaja.
[/quote]onko piilohomo?