Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaveri väittää että olen puhunut hänestä pahaa, nyt levittelee minusta asioita..

Vierailija
26.09.2015 |

Meillä oli siis riitaa jonka vuoksi jo suunnitellut menot menivät uusiksi. Koulussa sitten muut ihmettelivät että mitä on tapahtunut. Totesin ihan naurahtaen että meille tuli erimielisyyksi eräästä asiasta. En siis lähtenyt tarkentamaan kummankaan mielipiteitä/sanomisia.

Nyt tämä kaveri väittää että olen puhunut paskaa ja on käynyt jokaisen yhteisen kaverin läpi ja kysellyt mitä olen sanonut. Tämä on vielä ihan ok, mutta sitten hyökkäsi viestein kimppuuni ja alkoi piikitellä, haukkua, keksi kaiken maailman salaliittoteorioita siitä miten käännän muut häntä vastaan.

En kuulema puhu hänelle suoraan mutta jos puhun vastaus on "en todellakaan lähde tästä puhumaaan."

Hän on mukava ihminen ja tilanne harmittaa. Tuli nyt tänne purkamaan asiaa etten vahingossakaan puhu asiasta "seläntakana" tutuille.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei :/ Ainakin tuossa on se hyvä puoli, että muut kaverinne tietävät, ettet ole puhunut hänestä "paskaa". Ei tässä nyt oikein muuta vaihtoehtoa ole, kuin yrittää kaveri saada tajuamaan totuus. Voisit ottaa yhteiset kaverinne mukaan ja mennä hänen luokseen selvittämään asiaa? Siis niin, että kaverinne todistavat ettet ole mitään pahaa puhunut.

Vierailija
2/8 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 11:30"]Voi ei :/ Ainakin tuossa on se hyvä puoli, että muut kaverinne tietävät, ettet ole puhunut hänestä "paskaa". Ei tässä nyt oikein muuta vaihtoehtoa ole, kuin yrittää kaveri saada tajuamaan totuus. Voisit ottaa yhteiset kaverinne mukaan ja mennä hänen luokseen selvittämään asiaa? Siis niin, että kaverinne todistavat ettet ole mitään pahaa puhunut.
[/quote]

Kaverini on aika vahva persoona ja hänen tuo henkilökohtainen hyökkäys sai minut puolustuskannalle:/ ei suostunut kuuntelemaan js kun selitin asioita alkoi taas se "tää on naurettavaa", "sä teit väärin" "en puhu asiasta enää".

Musta tuntuu etten uskalla mennä kouluun enää.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä olette? Tuollaiset kaverit ovat rasittavia. Itse olen heivannut moiset kokonaan pois kaveripiiristä, vievät vain turhaa energiaa.

Vierailija
4/8 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 11:37"]Minkä ikäisiä olette? Tuollaiset kaverit ovat rasittavia. Itse olen heivannut moiset kokonaan pois kaveripiiristä, vievät vain turhaa energiaa.
[/quote]
Samaa olin tulossa kirjoittamaan.

Vierailija
5/8 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme parikymppisiä. Vaikea heivata kun sitten joutuisin hylkäämään kaikki muut kaverini myös :/

Ap

Vierailija
6/8 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta kaikki on hyvin, koska tiedän etten ole tehnyt mitään väärää. Olisin tuon kaiken voinut hänen kuullenkin sanoa.

Itse sitten meni henkilökohtaisuuksiin ja ei suostu kuuntelemaan ja myöntämään että oli itse väärässä

Ap

Vierailija
7/8 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppiä! En tosiaan kehtaa enää mennä muille puhumaan,ettei tilanne pahene

Vierailija
8/8 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elät normaalisti. Et voi muutakaan. Tähän ns ystävään suhtaudut asiallisen aikuisesti.