Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverit teki paskasen tempun.

Vierailija
26.09.2015 |

Ollaan yläasteella ja tämä, mitä nyt kerron, saattaa kuulostaa mitättömältä ja ennemminkin nelos- ja vitosluokalla sattunutta. Mutta näin siis:

Eilen yksi kaverini A oli menossa kaverin B luokse yökylään. Itse kysyin, että voisinko tulla vaikka iltapäiväksi myös, vastaus oli ei, koska kaveri B:n äiti oli sanonut, että vain yksi sai tulla (muu perhe meni viikonlopuksi mökille). Sitten kaveri C, joka yleensä on kova vänkäämään ja saamaan tahtonsa läpi, sai kuulla näistä yökyläsuunnitelmista muttei siinä vaiheessa vielä pyytänyt päästä mukaan, koska vastaus minulle oli ollut jo ei. 

Lähdin vähän muita aikasemmin koulusta enkä jäänyt käytäville enää mitään rupattelemaan.  Kaveri A ja kaveri C asuvat aika lähekkäin, joten A vei C:n kuulemma kotiin mopollaan, koska A:n piti vielä pakata, ennenkuin meni B:lle yöksi.

No, myöhemmin illalla sitten olin someilemassa ja kaveri C teki sen mokan, että laittoi kuvan ja videon heistä kolmesta B:llä yötä. En voinut käsittää, että he olivat valehdelleet minulle päin naamaa siitä, että A muka vei C:n kotiin ja sitten A oli lähtemässä yksin B:lle, vaikka molemmat olivat menossa! Kaveri A on itselleni tällä hetkellä läheisin, enkä keneltäkään muulta voisi odottaa tällaista kuin ehkä C:ltä, joka ei ole niin hyvä kaveri kuin A & B. Lähetin A:lle ja B:lle samantien viestiä jossa kysyin, miksi minulle vastaus oli ei ja C:lle kyllä (tiedän että yleensä saa tahtonsa läpi ja siinä vaiheessa kun olinjo lähtenyt koulusta, eivät viitsineet enää soittaa että kyllä minä ehkä pääsisinkin, kun oli varmaan jo kysynyt äidiltään että saako C tulla, mutta kolmatta tuskin pääsisi kun alkuperäinen suunnitelma oli vain yksi kaveri).

Eniten tässä inhottaa valehtelu, tietysti loukkaannuin siitä ettei voinut olla rehellisiä ja pyytää minua sinne kun olin kysynyt ensin, mutta se, että täytyy pimittää ja viimiseen asti huijata, kunnes jää nolosti kiinni, on todella raukkamaista. Kumpikaan, ei A eikä B ole vastannut viesteihini ainakaan illalla, en tiedä uskallanko katsoa, ovatko vastanneet. En toista viestiä viitsi lähettää, koska he ovat tässä niitä joiden kuuluu selittää, ei minun.

Ja kaikn kukkuraksi kaveri B, jolle nämä kaksi menivät yöksi, on sellainen, että jos häneltä jopa kasvotusten kysyy syytä käyttäytymiselleen, ja tietää itse että hän on mokannut, hän ei reagoi mitenkään ja on vaan hiljaa ja lähtee pois, mikä ärsyttää aivan suunnattomasti!

En usko että kaverit tätä ilkeyttään tekivät, mutta epärehellisyys on itselleni vihoviimeinen asia. Ja tuo asioiden selvittelykään ei tältä B:ltä ainakaan onnistu, koska itse olen sellainen ihminen, joka haluaa selvittää asiat ja kunnolla!

Mitä teen, jos eivät vastaa viesteihin tai ota itse yhteyttä? Miten kohtaamme koulussa?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurja tilanne. Ymmärrän hyvin, että olet loukkaantunut. Itse odottelisin, että joku kavereistasi ottaisi jotenkin yhteyttä. Toivottavasti selvittävät tilanteen sinulle.

Vierailija
2/28 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna mä juttelisin porukalla vakavasti :/ mutta itse lähes vastaavan kokeneena voin kertoa, että kaveriporukan vaihtaminen kannattaa, jos on suinkin mahdollista, sillä jos ne kykenee tuohon, tulevat kaverisi vedättämään sinua muutenkin...

T16

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot vaan, että teittemme te oharin mulle? Harmittaa.

et kai sä muuta voi. Sitten ne joko osaa reagoida tai ei. Ei oo sun vika toisten tollous.

Vierailija
4/28 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä päättivät vasta matkalla että menevätkin kolmisin?

Vierailija
5/28 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaavaan kaatui aikoinaan 20 vuotta sitten minun ja yhden tytön ystävyys. 

Vierailija
6/28 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 11:00"]

Sinuna mä juttelisin porukalla vakavasti :/ mutta itse lähes vastaavan kokeneena voin kertoa, että kaveriporukan vaihtaminen kannattaa, jos on suinkin mahdollista, sillä jos ne kykenee tuohon, tulevat kaverisi vedättämään sinua muutenkin... T16

[/quote] Ennen tällaista ei ole sattunut tässä porukassa. Uskon että tästä oppineena osaavat jatkossa olla ainakin minulle rehellisiä. Kaveriporukan vaihto ei onnistu, sillä luokallamme on kaksi porukkaa ja toisen kanssa minulle kävi noin neljä vuotta sitten huonosti.

ap

Vierailija
7/28 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhasta pulttailet.

Vierailija
8/28 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 11:04"]Vastaavaan kaatui aikoinaan 20 vuotta sitten minun ja yhden tytön ystävyys. 
[/quote]
Oletpa itserakas. Kaiva kanssa vanha aapisesi esiin.

Vierailija
9/28 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 11:03"]

[/quote] Mitä väliä sillä on? Sama asia. Minulle olisi voinut ilmoittaa siinä tapauksessa, että nyt kävi näin. Ja jos olisivat olleet reiluja, olisivat pyytäneet minut sinne, eivätkä tätä toista tai sitten olleet kokonaan menemättä kuin sen yhden kanssa. Ihan samanlainen petkutus kyseessä.

ap

Vierailija
10/28 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, mutta kyse on todennäköisesti siitä, että ainakin Bllä ja Cllä on hauskempaa ilman sinua. Ehkä jopa Allakin. Sä et kelvannut, mutta heti kun tuli parempaa tarjolle, kelpasi. Tää on karu totuus.

Vierailija
11/28 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 11:05"]

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 11:04"]Vastaavaan kaatui aikoinaan 20 vuotta sitten minun ja yhden tytön ystävyys.  [/quote] Oletpa itserakas. Kaiva kanssa vanha aapisesi esiin.

[/quote]No jos sellaista kutsutaan itserakkaudeksi ettei hyväksy itseään kusetettavan, olen ihan mielelläni itserakas. Kumma juttu että muissa jopa pikkukoululaisesta kestäneissä suhteissani ei ole tarvinnut kokea vastaavaa. Olen siis pystynyt olemaan parinkin ihmisen kaveri jo ekaluokasta saakka, nyt lähestymme 40. ikävuotta.

Vierailija
12/28 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit vaan esittänyt ettei kiinnosta. Eihän ne sulle valehdelleet välillä mennään vaan eri porukalla.

Vierailija
13/28 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun koko lapsuus oli täynnä tollasta tyttöjen kusettamista, onneksi aikuisena oon vaan hyvien kavereiden kaveri

Vierailija
14/28 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 11:05"]

Turhasta pulttailet.

[/quote] Kuvittelepa itsesi tähän tilanteeseen. Tuntuisiko kivalta, että sinulle on valehdeltu ja ettei sinusta ole välitetty sen vertaa, että olisi edes ilmotettu, että toinen kaveri tuleekin?

Vierailija
15/28 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 11:06"][quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 11:03"]

[/quote] Mitä väliä sillä on? Sama asia. Minulle olisi voinut ilmoittaa siinä tapauksessa, että nyt kävi näin. Ja jos olisivat olleet reiluja, olisivat pyytäneet minut sinne, eivätkä tätä toista tai sitten olleet kokonaan menemättä kuin sen yhden kanssa. Ihan samanlainen petkutus kyseessä.

ap
[/quote]Miksi siitä olisi pitänyt sinulle erikseen ilmoittaa? En minä ainakaan tarvitse kavereiltani raporttia jos viettävät aikaa ilman minua . Ja olisi sekin ollut aika törkeää hätistää kolmas tyyppi (kuski?) pois sillä perusteella että sinä pääsisit tulemaan tilalle.

Vierailija
16/28 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 11:08"][quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 11:05"]

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 11:04"]Vastaavaan kaatui aikoinaan 20 vuotta sitten minun ja yhden tytön ystävyys.  [/quote] Oletpa itserakas. Kaiva kanssa vanha aapisesi esiin.

[/quote]No jos sellaista kutsutaan itserakkaudeksi ettei hyväksy itseään kusetettavan, olen ihan mielelläni itserakas. Kumma juttu että muissa jopa pikkukoululaisesta kestäneissä suhteissani ei ole tarvinnut kokea vastaavaa. Olen siis pystynyt olemaan parinkin ihmisen kaveri jo ekaluokasta saakka, nyt lähestymme 40. ikävuotta.
[/quote]
No ne nyt ei vaan jaksanut sua enää kutsua mukaan jos olivatbsattumalt nähneet jossain ja päättäneetkin toisin. Olisitko itsekään päässyt myöhään paikalle nopeasti, tai jos olisit niin olisitte ehkä hillunut pari tuntia yhdessä ja siinä se? Miksi ikuisen ihmisen pitäisi olla koko ajan kaveriensa seurassa, on hyvä opetella sitä yksinoloakin. Ensi kerralla sitten, nyt oli Hankala tilanne. Kukaan ei kuollut ja elämä jatkuu. Olisi myös ollut päätöntä ajaa se toinen kaveri tiehensä ja ottaa sut tilalle..

Vierailija
17/28 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos C lisäsi kuvan tahallaan herättääkseen eripuraa? Kiero suunnitelma toimii.

Vierailija
18/28 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 11:11"]

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 11:06"][quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 11:03"] No ehkä päättivät vasta matkalla että menevätkin kolmisin? [/quote] Mitä väliä sillä on? Sama asia. Minulle olisi voinut ilmoittaa siinä tapauksessa, että nyt kävi näin. Ja jos olisivat olleet reiluja, olisivat pyytäneet minut sinne, eivätkä tätä toista tai sitten olleet kokonaan menemättä kuin sen yhden kanssa. Ihan samanlainen petkutus kyseessä. ap [/quote]Miksi siitä olisi pitänyt sinulle erikseen ilmoittaa? En minä ainakaan tarvitse kavereiltani raporttia jos viettävät aikaa ilman minua . Ja olisi sekin ollut aika törkeää hätistää kolmas tyyppi (kuski?) pois sillä perusteella että sinä pääsisit tulemaan tilalle.

[/quote] Ymmärrä jo, minä olin se joka alunperin kysyi että saisinko tulla, ei kaveri C. Minulle vastaus oli ei, koska äiti kuulemma sano niin, kaveri C:lle vastaus oli myös ei mutta myöhemmin kyllä, kun tarpeeksi kauan jaksoi vängätä. Ja C ei todellakaan ollut kuski, A, joka oli menossa yöksi alunperin, oli kuski C:lle jonka piti päästä "kotiin". Ja ei hän sen enempää kuskaillut, kun oli hakenut kamansa menivät bussilla, koska ei osaa ajaa tälle yökylään. Törkeää oli se, että minulle valehdeltiin ja että minulle, joka kysyin ensin, vastaus oli ei, mutta C lle kyllä.

Raporttia ei tarvitse siinä tapauksessa, jos mistään kyläilyistä ei olisi minun kohdallani ollut puhetakaan.

Ap

Vierailija
19/28 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 11:13"]

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 11:08"][quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 11:05"] [quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 11:04"]Vastaavaan kaatui aikoinaan 20 vuotta sitten minun ja yhden tytön ystävyys.  [/quote] Oletpa itserakas. Kaiva kanssa vanha aapisesi esiin. [/quote]No jos sellaista kutsutaan itserakkaudeksi ettei hyväksy itseään kusetettavan, olen ihan mielelläni itserakas. Kumma juttu että muissa jopa pikkukoululaisesta kestäneissä suhteissani ei ole tarvinnut kokea vastaavaa. Olen siis pystynyt olemaan parinkin ihmisen kaveri jo ekaluokasta saakka, nyt lähestymme 40. ikävuotta. [/quote] No ne nyt ei vaan jaksanut sua enää kutsua mukaan jos olivatbsattumalt nähneet jossain ja päättäneetkin toisin. Olisitko itsekään päässyt myöhään paikalle nopeasti, tai jos olisit niin olisitte ehkä hillunut pari tuntia yhdessä ja siinä se? Miksi ikuisen ihmisen pitäisi olla koko ajan kaveriensa seurassa, on hyvä opetella sitä yksinoloakin. Ensi kerralla sitten, nyt oli Hankala tilanne. Kukaan ei kuollut ja elämä jatkuu. Olisi myös ollut päätöntä ajaa se toinen kaveri tiehensä ja ottaa sut tilalle..

[/quote] Aikuisia ihmisiä? Me olemme yläasteella ja sen kerroin heti aloitusviestissä.

ap

Vierailija
20/28 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 11:14"]

Entä jos C lisäsi kuvan tahallaan herättääkseen eripuraa? Kiero suunnitelma toimii.

[/quote] Voisi tietysti tämäkin olla. Mutta jos ovat yhdessä sopineet, että ollaan vaan hiljaa tästä asiasta, en usko C:n tahalteen tehneen tätä. Mokasi vain.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi