Onko syytä huolestua? Viikon lievä korona, nyt iski jäätävä väsymys.
Nyt 8.päivä menossa. Eka päivä oli jäätävä päänsärky. Sen jälkeen voipunut olo. Vähän lämpöä vieläkin, alle 37,5 ollut kuitenkin koko taudin ajan. Koko aikana ei juuri muuta oireita. Tänään olen ollut todella väsynyt, ihan ei tunnu jaksaa edes uutisia katsoa. Pitääkö huolestua?
Kommentit (25)
Ihan normaalia. Korona vie voimat ja toipuminen kestää.
Normaalia on. Jälkioireet ilmenevät yleensä viikko tartunnan saannista. Mulle myös lääkäri sanoi, että toipuminen kestää parista päivästä pariin viikkoon.
Otat vain ihan rauhallisesti ja lepäilet.
Mihin oi mihin on kadonnut maalaisjärki?
Ei maalaisjärjellä kaikkea selitetä
Tämäkin.. Nyt on boostatut ystävät useampi vakavasti sairaana.
Minulla päivä numero 11 ja on edelleen väsymystä ja heikotusta. Ei enää mitään flunssan oireita.
Ihan selvää, jos on yli viikon kuumetta, niin se vie voimat.
Mun ystävä sairastui 6 viikkoa sitten ja on sai ilmeisesti longcovidin kolmesta rokotteesta huolimatta. Kovaa väsymystä, kipuja eri puolilla kehoa ja korkea syke jopa rauhallisesta kävelystä.
Kyllä kestää toipuminen.
Aaltoilee säryt,
kaksi askelta eteenpäin, yksi taaksepäin -tyyliin
Täällä yksi väsynyt lisää ilmoittautuu. Noin 10 päivää teki mieli ennen kaikkea vaan makoilla, vaikka flunssamaiset oireet olivat lievät. Tauti tuntui pyristelevän niin, että päivällä sitä ajatteli taudin olevan ehtoopuolella ja illalla tuleekin lämmönnousu. Tänään, vajaan kahden viikon jälkeen eka ns. tasaisen ok päivä.
Long covidia oli jo ennen kuin rokotteita oli edes käytössä
Vierailija kirjoitti:
Täällä yksi väsynyt lisää ilmoittautuu. Noin 10 päivää teki mieli ennen kaikkea vaan makoilla, vaikka flunssamaiset oireet olivat lievät. Tauti tuntui pyristelevän niin, että päivällä sitä ajatteli taudin olevan ehtoopuolella ja illalla tuleekin lämmönnousu. Tänään, vajaan kahden viikon jälkeen eka ns. tasaisen ok päivä.
Montako piikkiä hihassa?
Vierailija kirjoitti:
Long covidia oli jo ennen kuin rokotteita oli edes käytössä
Ihan normaalia jälkitautia flunssalle.
Täällä myös kesti tolkuton väsymys 3viikkoa. Koska muut oireet loppuivat viikossa, oli pakko olla töissä tuo aika. Aika rankkaa oli vaikka itse tauti tuli lievänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun ystävä sairastui 6 viikkoa sitten ja on sai ilmeisesti longcovidin kolmesta rokotteesta huolimatta. Kovaa väsymystä, kipuja eri puolilla kehoa ja korkea syke jopa rauhallisesta kävelystä.
Sairastui siis rokotteesta. Verisuonet tukossa ja syke kohoaa. Riskissä saada joku veritulppa.
Ainoastaan rokotetut sairastuu. Rokottamattomat ovat terveitä.
Rokottamaton puolisoni on nyt neljättä viikkoa kipeä, omat oireeni kestivät alle viikon.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, jokaisen rokotetun pitää huolestua. Suurin osa rokotetuista kuolee 3 vuodessa verisuonituksiin!
Eli tän vuoden lopussa alkaa viikatemiehellä olla kiire?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, jokaisen rokotetun pitää huolestua. Suurin osa rokotetuista kuolee 3 vuodessa verisuonituksiin!
Eli tän vuoden lopussa alkaa viikatemiehellä olla kiire?
Miten te rokottamattomat olette valmistautuneet tähän?
Mulla oli nuha 2 päivää, vatsa vähän löysällä. Joutaisin jo töihin takasin.
Rokottamaton
up