Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka usein tapaatte parhaita ystäviänne?

Vierailija
26.09.2015 |

Ilman lapsia, ihan minkä tahansa aktiviteetin merkeissä? Kerran viikossa? Kerran kahdessa viikossa? Useammin? Harvemmin?
Mitä teette yleensä kun tapaatte?
Kuinka monen ystävän/kaverin kanssa olet tekemisissä kuukausittain?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kysymys on suunnattu perheellisille, lapsettomilla varmaan on aikaa tavata ystäviä joka päivä.

Vierailija
2/20 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä, koska mulla ei ole parasta ystävää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 07:59"]En ikinä, koska mulla ei ole parasta ystävää.
[/quote] sama juttu!

Vierailija
4/20 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on pari hyvää ystävää ja muutama ystävä, mutta emme näe oikeastaan koskaan. Puhelimessa saatamme jutella useamman kerran viikossa ja puhelut ovat pitkiä. Toista hyvää ystävääni en ole nähnyt varmaan viiteen vuoteen. Asumme noin tunnin ajomatkan päässä toisistaan ja molemmilla on kolme lasta. Tällä viikolla olemme jutelleet kolmena päivänä ja laittaneet vielä viestejä en lisäksi.

Vierailija
5/20 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kahdessa vuodessa.

Vierailija
6/20 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastuksen parissa kerran viikossa, sen lisäksi ehkä kerran viikossa lounaan/illallisen merkeissä tms. Sen lisäks tietty tapaan lapsen kanssa kavereita jonkun verran. Meillä siis yksi lapsi. Mulla on paljon kavereita (ei yhtä parasta ystävää vaan monta hyvää), joita en ehdi nähdä niin usein kun haluaisin!

Vierailija
7/20 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 07:43"]Ja kysymys on suunnattu perheellisille, lapsettomilla varmaan on aikaa tavata ystäviä joka päivä.
[/quote]

Lapsettomillako ei ole muuta elämää kuin nähdä kavereita? Huhhuh.

Vierailija
8/20 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaan kaverin kanssa nähdään ilman lapsia pari kertaa kuussa lenkillä ja lisäksi yhden yön reissuja suunnilleen neljä kertaa vuodessa. Eli kai me aika paljon nähdään :) lisäksi on sit vielä kerrat ku nähdään lasten kanssa noin kerran kuussa.

Vierailija
9/20 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 07:43"]

Ja kysymys on suunnattu perheellisille, lapsettomilla varmaan on aikaa tavata ystäviä joka päivä.

[/quote]

No huh huh. Eivät kaikki edes halua nähdä ketään joka päivä, saati että sitä aikaa olisi jos esim. harrastaa, tekee pitkiä päivä jne. 

Vierailija
10/20 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 07:43"]

[/quote]

Ehh, tän täytyy olla vitsi? Ei todellakaan ole aikaa päivittäin ystäviä tavata. Vai tapasitko itse lapsettomana ystäviäsi joka ikinen päivä? 

Vierailija
11/20 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lapseton, mutta vastaan silti. Pari kertaa vuodessa, kummallakin on omat elämät ihan eri puolilla suomea. Ja ei, en näe muitakaan ystäviäni tuota useammin, vaikka ilmeisesti lapsettomana mulla ei pitäis olla kun aikaa...

Vierailija
12/20 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 09:30"][quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 07:43"]

[/quote]

Ehh, tän täytyy olla vitsi? Ei todellakaan ole aikaa päivittäin ystäviä tavata. Vai tapasitko itse lapsettomana ystäviäsi joka ikinen päivä? 
[/quote]

Mää tapasin.
Tosin vain silloin ala-asteella...

Vierailija
13/20 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaan ystäväni kanssa päivittäin, asuu naapurissa, olen kyllä onnellinen. Lasken sisarukset ystäviksi, heitä tapaan viikoittain. Muita ystäviä silloin tällöin. Opiskelukavereiden kanssa pari kertaa vuodessa.

Vierailija
14/20 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 09:47"]

Parhaan ystäväni kanssa päivittäin, asuu naapurissa, olen kyllä onnellinen. Lasken sisarukset ystäviksi, heitä tapaan viikoittain. Muita ystäviä silloin tällöin. Opiskelukavereiden kanssa pari kertaa vuodessa.

[/quote]

Ja lapsia kolme. Sama.

Vierailija
15/20 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on paras ystäväni. Suurin osa vapaa-ajastamme ollaan yhdessä, joka päivä. :)

Muita ystäviäni näen satunnaisesti, välillä parikin kertaa viikossa, mutta monen kuukauden taukoja saattaa tulla myös.

Vierailija
16/20 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toista tapaan 1-2 krt viikossa. Mennään vaikka kahville, kirpparille, nähdään kaveriporukalla liikunnan merkeissä, mennään kävelylle tai kylille jomman kumman luo juttelemaan niitä näitä tai vetämään nuppi hieman sekaisin. Hän asuu samassa kaupungissa. Toista näen suunnilleen kerran kuussa. Asuu viereisessä kaupungissa, mutta opiskellaan samalla kampuksella. Ollaan oltu ystäviä niin kauan, niin ei ole maailmanloppu, jos ei viikoittain nähdä. Ja hän on aika kiinni poikaystävässään. Mennään yleensä jomman kumman luo katsomaan elokuvia ja laittamaan ruokaa, tai sitten syödään yhdessä kampuksella tai ravintolassa tai käydään ostoksilla kaupungilla. N21

Vierailija
17/20 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, en olis saanutkaan vastata tähän. Anteeksi kamalasti. N21

Vierailija
18/20 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian harvoin. Yhtä ystävääni näen nopeasti viikottain lasten yhteisen harrastuksen vuoksi. Muuten soittelen paljon. Mulla on paljon todella meneviä lapsettomia ystäviä tai sit meneviä yhden lapsen äitejä, itselläni 3 lasta joista 2 nuorimmaista alle 2v ja mies joka on koko ajan töissä. No mä ajattelen niin, että aika aikaansa kutakin, kyllä mä tästä taas sosiaalisoidun kunhan lapset kasvaa. Onneksi on facebook!

Vierailija
19/20 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 09:15"]

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 07:43"]Ja kysymys on suunnattu perheellisille, lapsettomilla varmaan on aikaa tavata ystäviä joka päivä. [/quote] Lapsettomillako ei ole muuta elämää kuin nähdä kavereita? Huhhuh.

[/quote]

musta tuntuu, että sä et oikein hiffannut aapeen pointtia. 

Vierailija
20/20 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka viikko nähään x)

- narsissi