Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hautajaisjuhlille shokkikäänne: Balsamoitu räppäri nostettiin seisomaan yökerhon lavalle

Vierailija
05.04.2022 |

Täytyy sanoa että nuo järjestäjät ja bailaavat ihmiset ovat sairaita, menetettyjä. Jutussa video missä kuollut räppäri nostetaan lavalle pystyyn ja yleisö bailaa innokkaasti ruumiin edessä.

https://www.is.fi/viihde/art-2000008729647.html

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tssiissus

Vierailija
2/38 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se kuuluu tuohon saastakulttuuriin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah hah

Vierailija
4/38 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä poikkeuksellisen etova video.

Vierailija
5/38 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla ei taida olla mitään pykälää ruumiin häpäisyyn liittyen tai vaikka pelkästään hygieniaan liittyen?

Vierailija
6/38 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oikein osaa tuosta järkyttyä. Onhan maailmassa kaikenlaisia tapoja kohdella/kunnioittaa kuollutta.

Vierailija
7/38 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesti juhlia vain tovin, sitten tuli kova seis. Pomo astui arkusta ja lauloi reilun rytmibluusin.

Vierailija
8/38 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tuo tuon räppärin viimeinen toive? Ehkä se leijuu henkenä tuolla ja katsoo meininkiä...Ei näyttänyt kyllä kuninkaalta. Lähinnä siltä, että ruumis olisi kaivannut arkkuun lepoon.

Vierailija
9/38 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en oikein osaa tuosta järkyttyä. Onhan maailmassa kaikenlaisia tapoja kohdella/kunnioittaa kuollutta.

No kyllä ruumiin nostaminen lavalle pystyyn bailaavien ihmisten eteen menee normaalilta ihmiseltä yli. 

Vierailija
10/38 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli mieleen että voisko olla että tämä oli räppärin oma toive?

Itse en kauhistunut mutta onhan tuo todella erikoinen idea ja todella erikoiset hautajaiset.

En tiedä ollenkaan mitä ajattelisin jos tuollaiseen tilaisuuteen saisin kutsun.

Vierailija
11/38 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko tuo tuon räppärin viimeinen toive? Ehkä se leijuu henkenä tuolla ja katsoo meininkiä...Ei näyttänyt kyllä kuninkaalta. Lähinnä siltä, että ruumis olisi kaivannut arkkuun lepoon.

Ei ne ruumiit näytäkään kuninkailta. Niiden naama löysähtää ja vetääntyy kasaan. Kuten tuonkin räppärin. Pullistelut on pullisteltu. 

Vierailija
12/38 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se oli henkilön oma toive, niin mitäs pahaa tuossa on. Nykyään ollaan niin vieraantuneita kuolemasta, että ruumiitkin kauhistuttaa.

Vierailija
13/38 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuli mieleen että voisko olla että tämä oli räppärin oma toive?

Itse en kauhistunut mutta onhan tuo todella erikoinen idea ja todella erikoiset hautajaiset.

En tiedä ollenkaan mitä ajattelisin jos tuollaiseen tilaisuuteen saisin kutsun.

No en tiedä, tuskin omaisten toive ainakaan (jos ovat normaaleja ihmisiä). Siinä se nyt on naama kasassa, kuolleen irvistys kasvoillaan. Ei ole kuningas ei, vaikka kruunu päässä. 

Vierailija
14/38 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut iloisen näköinen räppäri enää noissa bileissä. Sen näkee naamasta, kun lakkaa saamasta.

Vierailija
15/38 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se oli henkilön oma toive, niin mitäs pahaa tuossa on. Nykyään ollaan niin vieraantuneita kuolemasta, että ruumiitkin kauhistuttaa.

No harvemmin sitä ruumista nostellaan missään bileluolassa pystyyn. Sitä voi käydä katsomassa ruumishuoneella tai arkussa ihan arvokkaasti. Olen itse nähnyt lukuisia ruumiita, eikä pelota, mutta nuo ihmiset ja järjestäjät ovat sairaita.

Vierailija
16/38 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä ohjelmassa näytettiin että osa täyttää kuolleen rakkaan sukulaisensa ja ne asetetaan asuntoonsa "kuten ennenkin". Jotenkin järkyttävää.

Vierailija
17/38 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin videon, jossa ruumis nostettiin mopon kyytiin ja vietiin ajelulle. Siis ilmn arkkua sekin, arkussa nyt on normaalimpaa ajeluttaa ruumiit.

Vierailija
18/38 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin todella vaikuttavaa. Ja surullista. Niin nuori ihminen. Itse en näe tuossa mitään sairasta.

Vierailija
19/38 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsin huumehuuruiselta vaikuttaa meininki.

Vierailija
20/38 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No harvemmin sitä ruumista nostellaan missään bileluolassa pystyyn. Sitä voi käydä katsomassa ruumishuoneella tai arkussa ihan arvokkaasti. Olen itse nähnyt lukuisia ruumiita, eikä pelota, mutta nuo ihmiset ja järjestäjät ovat sairaita.

Et selvästikään tunne maailman eri kulttuureja ja tapoja tämän asian tiimoilta. Suosittelen tutustumaan ja sivistämään itseäsi. Taidat itse olla sairas ja itsekeskeinen, kun kaikkien tulisi toimia kuten sinä, sinun ”arvokkaan” etikettisi mukaan. Moukka. Juntti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi