TV-sarjat jotka haluaisit nähdä?
Tuli mieleen tuosta elokuva-ketjusta. Itse haluaisin nähdä uudelleen: China beach, Bergerac , kaikenkarvaiset ystäväni, sekä Ballykissangel.
Kommentit (21)
Joo, China beach oli hyvä. Ruusun aika ja puhtaat valkeat lakanat tuli mieleen myös.
Suomalainen nanny, ja ei mitään paskaa ruusun aikaa vai mikä se oli.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 21:32"]Joo, China beach oli hyvä. Ruusun aika ja puhtaat valkeat lakanat tuli mieleen myös.
[/quote]
Ruusun aika myytiin discshopissa jossain alennusmyynnissä noin vuosi sitten. Koko sarja maksoi alle kymmenen euroa!
Blossom eli Kullannuppu tuskin kyllä enää kolahtais yhtä kovaa kun pikkusena.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 21:31"]Ai mä ajattelin, että kirjoista :) Vastaan kuitenkin niistä! Viimein Outlander tuli tv-sarjaksi, toivottavasti saan nähdä kaikki kaudet. Miksei kukaan ole kehitellyt teinien tv-sarjaa Neiti Etsivistä? Ne katsoisin itsekin. Myös Janet Evanovichin kirjat voisivat taipua sarjaksi, ekasta osastahan on leffakin tehty.
[/quote]
Nancy Drewistä taitaa olla, ja joku leffa myös.
Salkkareiden vuosien 2000-2002 jaksot. Jäin koukkuun, kun vuosi 1999 julkaistiin DVD:inä, mutta yhtäkkiä niiden julkaisu vain sitten loppui. :( Oli mielestäni Salkkareiden kulta-aikaa, jolloin se oli OIKEASTI hyvä sarja, joka ei suotta vetänyt yli miljoonan katsojalukuja.
Freaks and geeks ja Viiden juttu. Ei saa mistään edes ostettua kumpaakaan boksina niin että olis suomenkieliset tekstitykset.
Sons of Anarchy. En vaan ole ehtinyt vielä!
China Beach on pitkään ollut toiveissa!
Mission imbosible, salaiset kansiot alusta asti
Life goes on, mikä se oli suomeksi? Siinä oli perhe jossa oli kaks tyttöä ja down-poika.
Ai mä ajattelin, että kirjoista :) Vastaan kuitenkin niistä! Viimein Outlander tuli tv-sarjaksi, toivottavasti saan nähdä kaikki kaudet. Miksei kukaan ole kehitellyt teinien tv-sarjaa Neiti Etsivistä? Ne katsoisin itsekin. Myös Janet Evanovichin kirjat voisivat taipua sarjaksi, ekasta osastahan on leffakin tehty.