Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Surettaa jonkun samassa kaupunginosassa asuvan ranskanbuldoggi

Vierailija
05.04.2022 |

Olemme sattuneet monena päivänä samaan aikaan kävelylle ja sellaista vaivalloista puuskutusta ja röhkimistä sen hengittäminen. Ei tuollaisia pitäisi ollakkaan.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun sydämeen sattuu aina kun näen sellaisen. :(

Samassa rapussa mun kanssa asui vielä pari vuotta sitten ranskis. Olin kissan kanssa tulossa sisään kun koira tuli vastaan. Kissani jostain syystä pitää koirista, ja koirakin tuli uteliaana tutustumaan. Se parka vain piti kovaa kuorsausta ihan normaalisti hengittäessään. Katsoin sitä ilmeisen kauhistuneena, kun emäntä kiirehti sanomaan että ei ei, ei se murise, sen kuuluu kuulostaa tuolta!

:'(

Ei sitä röhkimistä ja hengenahdistusta olisi kuurokaan voinut sekoittaa murinaan. Ja ei, minkään eläimen ei kuulu kuulostaa siltä.

Vierailija
2/5 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samassa rapussa mun kanssa asui vielä pari vuotta sitten ranskis. Olin kissan kanssa tulossa sisään kun koira tuli vastaan. Kissani jostain syystä pitää koirista, ja koirakin tuli uteliaana tutustumaan. Se parka vain piti kovaa kuorsausta ihan normaalisti hengittäessään. Katsoin sitä ilmeisen kauhistuneena, kun emäntä kiirehti sanomaan että ei ei, ei se murise, sen kuuluu kuulostaa tuolta!

Ei sitä röhkimistä ja hengenahdistusta olisi kuurokaan voinut sekoittaa murinaan. Ja ei, minkään eläimen ei kuulu kuulostaa siltä.

Ja mikä pahinta, näitä on kaksi. En nyt niin tarkkaan ole kuunnellut kumpi niistä kuulostaa tuskaiselta, vai molemmat, mutta minua ei myöskään haittaa jos omistaja lukee tämän. Taluttajana on joskus ollut keski-ikäinen mies, joskus parikymppinen nainen, joskus nuorempi nainen (varmaan heidän tyttärensä).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mikä pahinta, näitä on kaksi. En nyt niin tarkkaan ole kuunnellut kumpi niistä kuulostaa tuskaiselta, vai molemmat, mutta minua ei myöskään haittaa jos omistaja lukee tämän. Taluttajana on joskus ollut keski-ikäinen mies, joskus parikymppinen nainen, joskus nuorempi nainen (varmaan heidän tyttärensä).

Hupsista, piti laittaa "joskus keski-ikäinen nainen, joskus parikymppinen nainen" mutta mokasin. No, jos tunnistat itsesi tai perheesi kuvauksesta niin kuuntele joskus miltä se koira / ne koirat kuulostavat.

Vierailija
4/5 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun sydämeeni sattuu aina kun näen koiran, jonka olo ei ole jalostusvaatimusten vuoksi hyvä tai joka on ihmisen käsitysten vuoksi luonnonvastainen. Mua on useamman kerran lähiössäni kävellyt vastaan amerikandoggi tms. ja siltä raukalta on typistetty korvat ja häntä. Se on Suomessa kiellettyä eli toimenpide lienee tehty ulkomailla. .Omistaja näyttää slaavilta.  Mun mielestä pitäisi kieltää myös sellaisen koiran omistaminen ja maahantuonti, jos toimenpidettä ei ole tehty puhtaasti lääketieteellisistä syistä. Kyllä koiralle kuuluu sen korvat ja häntä. 

Vierailija
5/5 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli omistajan pitäisi nyt sitten tappaa se, vai? Itselläni on ranskanbulldog, 12-vuotias. On ollut täysin terve, mutta kyllä sekin välillä kuorsaa ja ”röhkii”. Silloin 12 vuotta sitten ei puhuttu vielä mistään tylppäkuonoisten rotuongelmista. Annan tämän koiran silti rauhassa elää niin kauan, kuin elää. Mutta joo, itsekin toivon, että näitä jalostetaan terveempään suuntaan, toinen koiramme 1 v on ihan eri rotua. Ja toivon myös, että te ”kauhistelevat” ihmiset annatte koirani olla rauhassa, se on syytön.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi