Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävä on niin kömpelö että tahtomattaan satuttaa

Vierailija
25.09.2015 |

Hän esimerkiksi nosti minut sohvan kohdalla metrin korkeuteen ja laski irti, ei tajunnut että siinä sohvassa oli välipuu mikä osui selkärankaani. Itkuhan siinä tuli kun sattui.

Typerintä tässä on kuitenkin se, että hän hän suuttuu kun olen sanonut tästä.

Joskus kun painimme, hän painaa päätäni tyynyllä niin että on ollut lähellä ettei minulta mennyt taju. Usein olen mustelmilla ja tiedän ettei hän tätä tahallaan tee. Meillä on niin iso kokoero, hän lähes 2m ja 120kg, itse 160cm ja alle 60kg. Aina hän säikähtää kun olen sanonut että nyt sattuu ja päästää irti.

Kertokaa nyt muutkin, että tällaisia honkkeleita on olemassa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et vaikka painisi miehesi kanssa? Toiset vain on toopeja.

Vierailija
2/5 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kömpelo on. Mun mies on kanssa pitkä ja lihaksikas, ja ite oon tällainen ohkainen rimpula. Mutta se on hyvin tietoinen kokoerosta ja kohtelee mua herkin käsin, varoo satuttamasta. Kaiki ei tosiaan tunne ulottuvuuksiaan, niin sanotusti...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2, jotenkin se vaan joskus ajautuu siihen kun lähekkäin katsotaan vaikka leffaa ja kiusoitellaan toisiamme peittämällä joku kohta tyynyllä. Hän on kyllä luvannut olla varovaisempi :)

ap

Vierailija
4/5 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa itsellesi mies jolla on myös järkeä, eikä pelkästään kokoa. Kuulostaa totaali idiootilta.

Vierailija
5/5 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tuttua.. Tänään seksin aikana mies jotenkin raapaisi (on lyhyet kynnet, mutta niin hemmetin vahvat, että jää aina terävä reuna..) multa kynsinauhan rikki oikein kunnolla jotenkin kun yritti ottaa kädestäni kiinni, en tiedä miten onnistui. Unissansa huitasee usein naamaan/päähän kädellänsä vaikka sänky on 180 leveä, mutta kun on vain niin valtavan pitkät raajat. Saattaa rojahtaa sohvallekin niin, että jään vahingossa alle ja taas sattuu ja niin edelleen. Mies ~195cm ja minä 157cm, että hip hei.. Seksin aikana usein sattuu ja tapahtuu etenkin. Silti en pienempää miestä huolisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi