Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koululaisten kesätyöt

Vierailija
05.04.2022 |

Miten vanhana lapsenne ovat päässeet kesätöihin viime vuosina (en siis tarkoita omia vuosikymmenten takaisia kesätyöaikoja)?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

13-vuotiaana aloin hoitamaan lapsia, 14-vuotiaana olin kunnalla kesätöissä

Mut lukemaan et sitten ikinä oppinut.

Eihän hän kertonut ikäänsä. Mitä jos on nyt vaikka 15-vuotias?

Vierailija
22/34 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiinnostaisi miten nuo työpaikat on saatu? Onko vaikkapa Ärrän hyllytykseen haettu työntekijää vai onko itse menty kysymään voisiko sellaista tehdä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katso aloittajan kysymys

Vierailija
24/34 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua kiinnostaisi miten nuo työpaikat on saatu? Onko vaikkapa Ärrän hyllytykseen haettu työntekijää vai onko itse menty kysymään voisiko sellaista tehdä?

Mun lapset on saaneet kaikki paikat menemällä kysymään tai lähettämällä meiliä.

Yksikään hakemus ei ole kellään tärpännyt. Niissä on kilpaillut täysikäistwn kanssa.

Vierailija
25/34 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katso aloittajan kysymys

Juu, sanotaanhan siinä "lapsenne", mutta kun kysymys on koululaisten kesätöistä niin vähän soveltaen joku ei jo vuosikymmeniä sitten työskennellyt nuorikin varmaan saa vastata.

Vierailija
26/34 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katso aloittajan kysymys

Juu, sanotaanhan siinä "lapsenne", mutta kun kysymys on koululaisten kesätöistä niin vähän soveltaen joku ei jo vuosikymmeniä sitten työskennellyt nuorikin varmaan saa vastata.

Tai sitten se on vaan joku pätemishaluinen nykynuorten paheksuja joka ei malttanut lukea kysymystä ees loppuun😂

Vierailija
27/34 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksikään hakemus ei ole kellään tärpännyt. Niissä on kilpaillut täysikäistwn kanssa.

Aika mielenkiintoista. Onko paikan päälle mennessä ollut sitten helppo löytää joku vastaava henkilö jolta töitä voi kysyä? Muistelen jotain omia tet-aikoja jolloin kukaan ei osannut sanoa mitään juuta eikä jaata kun asioista vastaava ei ollut paikalla, vaikka kyse oli vain tetistä.

Vierailija
28/34 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esikoinen oli viime kesänä kesätöissä. Ikää oli 15v.

Kyllä 15 vuotias kaupan alalle pääse jo töihin. Taisi mennä teiltä ohi, Hakivat esim. S-ketju jo koululaisia kesätyöhön.Kannataa olla valpaana jo aina Helmikuu,jos koululainen haketuu työhön. Haut on ajoissa. Koska kesäloma listat oltava valmina ja esillä duunissa Toukokuun eka päivä.Joten kauppiailla täytyy myös olla koossa,kesäloma lomittajat silloin!

Vierailija
29/34 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika mielenkiintoista. Onko paikan päälle mennessä ollut sitten helppo löytää joku vastaava henkilö jolta töitä voi kysyä? Muistelen jotain omia tet-aikoja jolloin kukaan ei osannut sanoa mitään juuta eikä jaata kun asioista vastaava ei ollut paikalla, vaikka kyse oli vain tetistä.

En tiedä mutta tää on meidän kokemus.

Vierailija
30/34 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

15-vuotiaana pääsi siihen, missä ollaan 2-3 viikkoa töissä ja tehdään vähän lyhyempää päivää. 17-vuotiaana pääsi sitten ihan oikeisiin töihin (data-analyysiä).

Vierailija
31/34 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika täytti tammikuussa 16 v ja pääsee kesäksi erääseen yksityiseen työpaikkaan. Meillä auttoi se kun poika pääsi aikaisemmin TET-harjoitteluun samaan paikkaan.

Vierailija
32/34 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poika täytti tammikuussa 16 v ja pääsee kesäksi erääseen yksityiseen työpaikkaan. Meillä auttoi se kun poika pääsi aikaisemmin TET-harjoitteluun samaan paikkaan.

Niinpä. Meillä peruuntui kaikki tetit koronan takia. Onneksi lapsella on harrastus jonka kautta pääsi töihin.

Vierailija
33/34 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt lienee kesätyöpaikat jo jaettu?

Vierailija
34/34 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä