Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puolison aiemmat kokemukset

Vierailija
05.04.2022 |

Onko puolisonne kertonut aiemmista kokemuksistaan tai seikkailuistaan.
Kokemuksen ei aina tarvitse olla varsinainen pano että siitä olisi jäänyt muisto.
Omasta mielestä on kiihoittavaa kuulla puolison tunnustuksia.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni on kertonut olleensa naisen kanssa suhteessa jonkin aikaa.

Vierailija
2/33 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On noista keskusteltu, ei kiihota itseä millään tavalla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kysellyt vaimoni aiemmista kokemuksista. Todellakin haluaisin kuulla niistä hyvinkin yksityiskohtaisesti. Vaimo on kyllä kertonut kenen kanssa ja missä, mutta sanoo, että ei muista yksityiskohtia. Harmi.

Vierailija
4/33 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uteliasukko kirjoitti:

Olen kysellyt vaimoni aiemmista kokemuksista. Todellakin haluaisin kuulla niistä hyvinkin yksityiskohtaisesti. Vaimo on kyllä kertonut kenen kanssa ja missä, mutta sanoo, että ei muista yksityiskohtia. Harmi.

Muistaa, mutta ei halua kertoa.

Vaimo

Vierailija
5/33 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaa mutta ei halua kertoa. M44. Niinpä en uskalla kertoa omistanikaan. Luulen, että pahoittaa mielensä vaikka hän onkin paras.

Vierailija
6/33 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistaa mutta ei halua kertoa. M44. Niinpä en uskalla kertoa omistanikaan. Luulen, että pahoittaa mielensä vaikka hän onkin paras.

Yleensä naiset ei kysekään. Tietävät jo etukäteen millainen peli, kysely ja tivaaminen siitä alkaa.

Vaimo

Vierailija
7/33 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimoni on kertonut olleensa naisen kanssa suhteessa jonkin aikaa.

Niin minunkin entinen vaimoni oli suhteessa naisen kanssa. Oli hyvin pettynyt siihen, kun se nainen oli äärimmäisen estoinen.

Vierailija
8/33 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kertonut mutta vain kokemuksesta laivan hytissä, oli mennyt jonkun kaverin kanssa hyttiin puuhastelemaan sensuuri iski tarinaa siinä vaiheessa kun paita lähti päältä.

Vierailija
9/33 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma entinen miesystävä ja avopuoliso vahingossa tunnusti että oli ollut minua ennen suhteessa miehen kanssa...Siihen loppui seksi samantien ja suhde. T. N34

Vierailija
10/33 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kertonut silloin suhteen alkuaikoina kun oltiin nuoria. Ei mitään yksityiskohtia. Tiedän, että niitä oli paljon. Ei kiihota minua yhtään, aiheuttaa lähinnä epävarmuutta, ja mustasukkaisuutta, vaikka ei pitäisi, ja aikaa on kulunut vuosikymmeniä. Tietenkään en näitä mieti joka päivä. Joskus jossain tilanteessa nousee esiin, vaikka nyt tässä keskustelussa. Hyvä puoli tässä on se, että sain erittäin halukkaan puolison. Edelleen seksiä päivittäin.

Vierailija
11/33 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rouva oli New Yorkissa 80-luvulla panemassa mustien kanssa. Kerran valitti kun en pane toistakierrosta heti, 16vuotiaana olivat tyttöystävänsä kanssa kahden saman ikäisten kundien kanssa, itse oli sänkyssä ja ystävä sai lattialla, nuoret kundit jaksoivat kolme varvia peräkkäin. Rouva oli ollut nuorena mieshammaslääkärillä ja se oli mennyt panemiseksi. Nämät ovat tapahtuneet ennen meidän tapaamista, sen jälkeisiä seksiseikkailuja ei ole kertonut, aavistelen niitä olevan, voisi kertoa.

M50+

Vierailija
12/33 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rouva oli New Yorkissa 80-luvulla panemassa mustien kanssa. Kerran valitti kun en pane toistakierrosta heti, 16vuotiaana olivat tyttöystävänsä kanssa kahden saman ikäisten kundien kanssa, itse oli sänkyssä ja ystävä sai lattialla, nuoret kundit jaksoivat kolme varvia peräkkäin. Rouva oli ollut nuorena mieshammaslääkärillä ja se oli mennyt panemiseksi. Nämät ovat tapahtuneet ennen meidän tapaamista, sen jälkeisiä seksiseikkailuja ei ole kertonut, aavistelen niitä olevan, voisi kertoa.

M50+

Nykissä saakka. Sinä et ole vieläkään päässyt Tallinnaa kauempana käymään.

Vierailija
13/33 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

^totta, mutta ei tässä kysyttykään minun kokemuksista!

M50+

Vierailija
14/33 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kertonut, rupesin kerran kyselemään onko ottanut muilta suihin niin kertoi opiskeluaikaisesta baariillasta joka oli päättynyt onkun jätkän kämpille.

Itseä ainakin kiihotti ajatus puolisosta jonkun muun vehje suussa ja makaamassa toisen miehen alla

Vierailija
15/33 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, mun nainen on kokenut ja hänellä on erilaisia aivan mahtavia muistoja. Kiihottaa todella paljon kuulla yksityiskohtaisesti.

Vierailija
16/33 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kertonut, on kiihottanut, on menny muutaman tarinan jälkeen panemiseks muutaman kerran jopa kesken tarinan. Eräs tarina saa nytkin jöpöttämään kun vain mietinkin sitä

Vierailija
17/33 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kysynyt ja vaimo on kertonut pikkuhiprakassa miten oli mennyt toisen miehen kämpille ja olivat päätyneet sänkyyn. Vaimo oli tarjonnut tälle miehelle pillua perse pystyssä ja tämä mies oli nussinut häntä takaapäin. Kalu oli ollut tosi iso ja mies oli nuollut kunnolla hänet märäksi että oli saanut sen sisään. Vaimo on kertonut että parasta kalussa oli paksuus sekä oli saanut kahdesti orkun sen kanssa.

Tämä ei herätä minussa minkäänlaista mustasukkaisuutta ja näistä jutuista on muodostunut enemmänkin kiihottavia leikkejä sänkyyn.

En ymmärrä miten edes voisi olla mustasukkainen puolisoiden aiemmasta elämästä?

Vierailija
18/33 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo monesti sanonu, et turkkilaisella exällä oli hirmuisen iso yli 20cm kulli.

Mietin usein, mitä mieltä se mun 15 senttisestä

Vierailija
19/33 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta puolison seikkailut, enkä halua jakaa muistoja mitenkään yksilöivästi.

Korkeintaan "olen kokeillut asiaa x ja tykkään siitä" -tyylillä.

Vierailija
20/33 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoliso kertoo satunnaisesti vanhoista kerroistaan, oli joskus pannut jonkun kanssa autossa.

Muista kokemuksista myös kertonut lähinnä kuinka joku hieman puristellut perseestä kun on ollut kesätöissä ja miten joku on pussailun yhteydessä tunkenut kättä paidan alle.

Itseä lähinnä kiihottaa nämä vanhat kertomukset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi