Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsipuoleni kertoi isäpuolen käyttäneen häntä hyväksi. Miten

Vierailija
25.09.2015 |

pitäsi suhtautua?

Tyttö 15v, ei ole väärin sanoa että on ongelmateini. Asuu pääosin äidillään, ja äidillä on ollut n. muutaman vuoden ajan miesystävä/avopuoliso.

Tytön isän kanssa olen asunut yhdessä n. vuoden , seurusteltu pidempään. Meillä tytsin kanssa hyvä suhde aina ollut - johon vetosikin "paljastaessaan" ko asian mulle (oli päihtynyt selkeästi)

Viisaita neuvoja nyt mulle, äitipuleolle, toistaiseksi lapsettomalle! Kiitos :)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun kanssako 15 v tyttö ryyppää? Ja sitten kertoo että isäpuoli panee? Muuten sanoisin että rikosilmoitus ja lasu mutta nyt sanon että tsiisus.

Vierailija
2/7 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmia, päihtynyt... olisin yhteydessä lastensuojeluun. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kuin rikosilmoitus. Ja ilmoitus myös lastensuojeluun, eihän tyttö voi asua äitinsä luona, kun siellä on hyväksikäyttäjä. 

Vierailija
4/7 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko olla huomion hakua? Koita avoimilla kysymyksillä kysyä asiasta tarkemmin ja jos puheet antaa aihetta niin onhan se poliisin asia selvittää onko tapahtunut rikos ja lastensuojelun mietittävä tytön muut jutut. Jos tää siis on todellinen tarina..

Vierailija
5/7 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota, oliko aito "avautuminen", eikä huomiohakuisuutta? Mikä vakuutti sinut tarinasta?

Vierailija
6/7 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 17:09"]

Voiko olla huomion hakua? Koita avoimilla kysymyksillä kysyä asiasta tarkemmin ja jos puheet antaa aihetta niin onhan se poliisin asia selvittää onko tapahtunut rikos ja lastensuojelun mietittävä tytön muut jutut. Jos tää siis on todellinen tarina..

[/quote]

Ai, joku muukin oli tätä pohtinut. Toivottavasti tilanteeseen löytyy ratkaisu, totuuden pohjalta. t. 6

Vierailija
7/7 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisiin yhteys, he selvittävät onko totta. Lasu tulee automaattisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän