Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maksuhäiriömerkinnät??? Ei saa asuntoa, miten pankkiasiat - ei saa puhelinliittymää - ei pääse Omaveroon, Omakantaan jne jne... HOLHOUKSEENKO KAIKKI???

Vierailija
05.04.2022 |

Maksuhäiriömerkinnät??? Ei saa asuntoa, miten pankkiasiat - ei saa puhelinliittymää - ei pääse Omaveroon, Omakantaan jne jne...

Mikä ihmeen yhteiskunta? Joutuvatko nämä kaikki holhoukseen kun eivät pysty hoitamaan mitään asioitaan kun luottotiedot - muka luottamuskin? - menneet vai miten pystyvät hoitamaan yhtään mitään asioitaan???

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajan kanssa samaa mieltä vain luottotiedoton tietää mitä on oikeasti olla luottotiedoton..

Se ei ole sitä että mennään vaan kaupan kassalle töihin ja hommataan kunnan asunto-entä jos sinnekin on jonoa esim: Helsingissä,tampereella,turussa sinut laitetaan jonon viimeiseksi jos on luottotiedoton.

Vakuutuksen kotiin saat kun maksat koko vuoden kerralla mutta sekin on vain joku S tason vakuutus -ei kata juuri mitään. 

Puhelinliittymän saat kioskilta..

Aina sitä kannattaa kokeilla millaista olla luottotiedoton sitten vasta sen totuuden näkee..

Vierailija
42/45 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

omakannan tiedot saa paperilla tulostettua itsellen potilasarkistosta, soita ja pyydä. Kaikki tiedot, labrat, anamneesit, kirjaukset, tulee kotia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen tuubaa, mulla meni luottotiedot firman mennessä nurin.

Silti olen saanut vuokra-asunnon, vaikkei se niin helppoa ollut kuin luottotietojen ollessa kunnossa. Olen saanut puhelinliittymän, olen saanut kotivakuutuksen (eka vuosi piti maksaa etukäteen) sama muiden vakuutusten kanssa.

Pankkitunnuksetkin löytyy, sekä visa debit kortti. Luottokorttia ei tietenkään saa.

Vierailija
44/45 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaanpa täällä taas tyhmiä.

-Pankkitunnukset saa normisti, ainakin op ja s-pankki itsellä. Op oli jo ennen luottotietojen menettämistä, s-tilin tein sen jälkeen. Sain jopa opintolainaa s-pankilta, op oli asian suhteen nihkeä vaikka on valtion takaama laina.

-Elisalta kuukausittainen normaali liittymä, ei ennakkomaksuja (ellei ota maksullisten numeroiden estoa pois, silloin pitäisi maksaa 100e).

-Kotivakuutus vuodeksi etukäteen pop vakuutukselta.

-Autovakuutukset on hankalia, pitää olla iso summa rahaa jos maksaa koko vuoden.

-Ollaan vuokralla omakotitalossa.

Tässä nyt vaan velkojani makselen pois ja odotan että pääsen jatkamaan eteenpäin. Ihan turhaan valittaa kun itse on paskansa aiheuttanut.

Vierailija
45/45 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko lakia muuttaa inhimilliseksi, jos noissa asioissa on ongelmia joillakin. Olisi tärkeää että ihmiset saavat oman asunnon ja tiliasiat kuntoon. On ihmisiä joita on voitu kiristää tai johtaa harhaan esim. nuorena. Tai yllättävä lasku, hinnannousu tai terveysmaksu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän