Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MITÄ HELVETTIÄ!? 15V POIKANIKIN ON TÄÄLLÄ!

Vierailija
25.09.2015 |

Kuljin ohi ja tunnistin heti mobiili version. Oli siis puhelimella täällä.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok

Vierailija
2/17 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tästä on tullut ylilautalaisten uusi trollipaikka. Ärsyttävää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori mutsi.

Vierailija
4/17 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 16:53"]

Sori mutsi.

[/quote]

no vitsi vitsi. Mutta ihanko tosissaan luulet ettei sun poikas tajua itteensä tästä? Jos se on äskettäin ollu aaveella ja mamma on kävelly ohi ja ikäkin täsmää. :_D

Vierailija
5/17 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo-o yllättävän moni täällä käy. Sitä päivää ootellessa ku äiti bustaa mut.

Vierailija
6/17 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

76-vuotias isänikin on täällä. Hän on myös facebookissa, ja viimeksi päivitti käyneensä saunassa. 

Vierailija
7/17 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on niin idioottia ja sisäsiittoista porukkaa siks täällä kaikki käy nauramassa tyhmyydelle.

Vierailija
8/17 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän täällä ole enää muita kuin vihatrollaavia teinejä. Käypäs katsomassa olisiko pojan sängyssä vielä lakanat ja löytyykö kaapista valkoinen tötteröhattu. 

Vierailija
9/17 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

KANNATTAA VÄHÄN VAROA SILLÄ VOI LUKE IHAN OIKEASTI TÄMÄN! JA ARVATA, ETTÄ SE OLET SINÄ.

Vierailija
10/17 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 15 vuotias demittäjä- tyttärenikin oli täällä. Lupasin ja vannoin, että itse menen demiin vauhkoamaan jos ei häivy täältä ja äkkiä. Lähti se. Sovittiin kyllä sitten, että tyttö temmeltäköön demissä ja tämä on minun kenttäni.

Vierailija
11/17 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 17:31"]

Mun 15 vuotias demittäjä- tyttärenikin oli täällä. Lupasin ja vannoin, että itse menen demiin vauhkoamaan jos ei häivy täältä ja äkkiä. Lähti se. Sovittiin kyllä sitten, että tyttö temmeltäköön demissä ja tämä on minun kenttäni.

[/quote]

Miksei tyttäresi sais käydä täällä?

Vierailija
12/17 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä on kaikenikäistä porukkaa, ikähaarukka varmaan 15-80v, joten miten tää voi tulla sulle yllätyksenä? Itse siirryin tänne demistä muutama vuosi sitten kun olin 18v.

Vierailija
13/17 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monet tulee tänne "vahingossa". Mitä tahansa suomenkielistä sanaa kun googlettaa, ekalta sivulta löytyy linkki av-keskusteluun. Tämä on sellainen koko kansan kohtauspaikka.;-)

Vierailija
14/17 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 18:56"]

Aika monet tulee tänne "vahingossa". Mitä tahansa suomenkielistä sanaa kun googlettaa, ekalta sivulta löytyy linkki av-keskusteluun. Tämä on sellainen koko kansan kohtauspaikka.;-)

[/quote]Tarkoitit varmaan että koko kansan kohkauspaikka

Vierailija
15/17 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä yllätä yhtään kun seuraa keskusteluja. Yhä vähemmän perheeseen ja lapsiin liittyviä aloituksia tai legendaarisia ketjuja, joita ennen oli. Taidan alkaa lopetella...

t: AV-mamma vuodesta 2000

Vierailija
16/17 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 18:11"]

[/quote]

[/quote]

Koska tää on "mun paikka". Kyselin täältä neuvoja tuon kyseisen neidin imetykseen ja uhmiskohtauksiin jo toistakymmentä vuotta sitten. Kyselkööt neiti neuvoja vittumaisen äidin kohtaamiseen kaltaisiltaan vaikka sitten demistä, mutta ei...en halua olla yömyöhällä samalla palstalla tyttäreni kanssa. 

Vierailija
17/17 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 22:45"][quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 18:11"]

[/quote]

[/quote]

Koska tää on "mun paikka". Kyselin täältä neuvoja tuon kyseisen neidin imetykseen ja uhmiskohtauksiin jo toistakymmentä vuotta sitten. Kyselkööt neiti neuvoja vittumaisen äidin kohtaamiseen kaltaisiltaan vaikka sitten demistä, mutta ei...en halua olla yömyöhällä samalla palstalla tyttäreni kanssa. 
[/quote]
Oletko sä varma, että tyttäresi haluaa olla niiden 10-13v demittäjien kanssa samalla palstalla? Onneksi tässä ei kuitenkaan sinun haluistasi ole kyse, sille netti nyt sattuu olemaan kaikille vapaa temmellyskenttä ; )

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän