Voiko kirpparille viedä jo vähän käytettyjä meikkejä?
Kommentit (24)
Minusta vain kynsilakka ja ehkä tuoksut ovat ok. Mitään kasvoille tulevaa en huolisi käytettynä.
Voit viedä sinne mitä tahansa skeidaa, mutta älä ylläty, jos kukaan ei niitä osta.
Jos ne ovat siistissä kunnossa ja hinnat laitat pieniksi, saattavat mennäkin kaupaksi.
Miksei niitä voi vaan heittää pois? En ymmärrä, miksi kukaan ostaisi vähänkään käytettyjä meikkejä, mutta kaikenlaistahan tuolla myynnissä näkee.
Voihan sinne viedä vaikka käytetyn vessaharjan, mutta itse kierrän ne pöydät kaukaa missä on käytettyä kosmetiikkaa ja pesuaineita / vanhoja juorulehtiä.
Käytettyjä kynsilakkoja olen joskus ostanut yhteen askarteluhommaan
Eikö keittiön roskis ole lähempänä?
Ostaisitko itse jonkun jämiä, kun et tiedä mitä herpeksiä ja silsoja niissä on lisäaineina.
"Nyt lähtisi huuliherpes ja silmätulehdus halvalla, osta pois."
Vierailija kirjoitti:
Minusta vain kynsilakka ja ehkä tuoksut ovat ok. Mitään kasvoille tulevaa en huolisi käytettynä.
Tuoksut ehkä, vaikken kyllä ostaisi.
Kynsilakat jättäisin kyllä ehdottomasti hankkimatta, vaikka muut sienet on ihan hyviä, yleensä.
Ja todella kehotan ihmisiä olemaan hankkimatta toisten käyttämiä meikkejä ja meikkitarvikkeita. Siinä on varsinaiset pöpöpesäkkeet. - Toisessa asuinmaassani kaupoissa aina ihmetellään, miksen vedä suoraan testeristä huuliin väriä vaan valitsen muin metodein.
Voi kai, mutta mitä kippari niillä tekisi?
En minäkään itse ostaisi, mutta kaikki eivät ole niin tarkkoja pöpöistä. 😀
Yhdellä kirpparilla oli kerran myynnissä avattu kondomipaketti. Siis ei tietenkään käytettyjä, mutta avattu vajaa viiden kpl pakkaus. En kyllä uskaltaisi niitäkään kirppikseltä ostaa, ties kuka niihin on reikiä tökkinyt.
Joskus kyllä ihmettelen, mitä kaikkea ihmiset saavatkaan päähänsä kirppiksille roudata myyntiin. Ei tulisi mieleenkään ostaa mitään käytettyjä meikkejä tms. Eikä alusvaatteitakaan...
Mä olen ostanut parit rintsikat, joissa on ollut vielä laput kiinni eli melko varmasti käyttämättömiä. Toki pesen ne heti. 🙂
Virolaiset sun muut ostaa mitä vaan.
Mä en ylipäätään ymmärrä sitä, että mitä järkeä on maksaa kirpputoripöydästä kallista vuokraa ja tuoda sinne sitten ihan roskaa ja paskaa, parin lantin kamaa, myyntiin? Eihän siitä jää mitään voittoa ja yhtä hyvin ne olisi voinut suoraan laittaa roskikseen.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen ostanut parit rintsikat, joissa on ollut vielä laput kiinni eli melko varmasti käyttämättömiä. Toki pesen ne heti. 🙂
Käyttämättömät rintsikat on vähän eri asia kuin käytetyt meikit.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ylipäätään ymmärrä sitä, että mitä järkeä on maksaa kirpputoripöydästä kallista vuokraa ja tuoda sinne sitten ihan roskaa ja paskaa, parin lantin kamaa, myyntiin? Eihän siitä jää mitään voittoa ja yhtä hyvin ne olisi voinut suoraan laittaa roskikseen.
No ku "tää on ihan hyvä vielä, kyllä se jollekin kelpaa" ja "eihän sitä nyt hyvää tavaraa voi roskiin laittaa"
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne jo voi viedä.
Ja kyllä joku ostaakin, jos tuotteet ovat siistejä.
Voit viedä melkein mitä tahansa, eri asia on ostaako niitä kukaan.