Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko laiska?

Vierailija
25.09.2015 |

Minä olen. Ostan viinipullotkin nykyään kierrekorkeilla, kun en jaksa repiä niitä puukorkkeja.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

hop

Vierailija
2/20 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha. No oon. Mitään en tekis jos ei oo pakko. Autostakin luopuminen tuntuu vapauttavalta, kun en viitsi skrapata, vaihtaa renkaita, siivota sitä jne. Sit joutuu tosin käveleen enemmän, mut varmaan mieluusti usein laiskottelen enempi sitten kotona :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 16:33"]

Haha. No oon. Mitään en tekis jos ei oo pakko. Autostakin luopuminen tuntuu vapauttavalta, kun en viitsi skrapata, vaihtaa renkaita, siivota sitä jne. Sit joutuu tosin käveleen enemmän, mut varmaan mieluusti usein laiskottelen enempi sitten kotona :)

[/quote]

Mäkin luovuin autosta, mutta ostin polkupyörän. 

Vierailija
4/20 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olen. Mikähän olisi mun laiskuuden huippu, ei tuu just nyt mieleen.. 

Vierailija
5/20 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Esitän reipasta, mutta mietin vähän väliä, että kehtaisiko jo pitää tauon. Lepäilen aina kun mahdollista. Vähät välitän tutkinnoista ja uralla etenemisestä. Saisinpa nukuttua pitempiä aikoja. Ärsyttää kun pitää tehdä töitä ja kuntoilla, että alkaa väsyttämään ja saa unen päästä kiinni. Odotan jo eläkkeelle pääsyä. Enää sellaiset 40 vuotta työelämää jäljellä, jee :/

Vierailija
6/20 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole laiska mutta olen mukavuudenhaluinen.

Vierailija
7/20 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olen, miks muuten olisin tämmönen pullukka? :D sori, jos joku kanssapullukka tästä vetää herneet nenään, mut näin se mun kohdalla menee. :D

Vierailija
8/20 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 16:59"]

No olen, miks muuten olisin tämmönen pullukka? :D sori, jos joku kanssapullukka tästä vetää herneet nenään, mut näin se mun kohdalla menee. :D

[/quote]

Kerro vähän missä laiskuroit? Tarviin vertaistukea ;)

Vierailija
9/20 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 17:00"][quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 16:59"]

[/quote]

Kerro vähän missä laiskuroit? Tarviin vertaistukea ;)

[/quote]
No isoin juttu on lenkille lähteminen! Olen jopa alkanut mielummim siivoomaan kuin että vetäisin lenkkarit jalkaan. :D

Vierailija
10/20 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 17:05"]

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 17:00"][quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 16:59"] No olen, miks muuten olisin tämmönen pullukka? :D sori, jos joku kanssapullukka tästä vetää herneet nenään, mut näin se mun kohdalla menee. :D [/quote] Kerro vähän missä laiskuroit? Tarviin vertaistukea ;)   [/quote] No isoin juttu on lenkille lähteminen! Olen jopa alkanut mielummim siivoomaan kuin että vetäisin lenkkarit jalkaan. :D

[/quote]

Mä taas keksin itelleni töitä ettei tarttis imuroida. Siivoan keittiötä, laitan ruokaa ja tiskaan mielummin tai sitten keksin itselleni jotain korjattavaa yms. Kunhan ei vain pakko ole tarttua imurin varteen.

-ap

Vierailija
11/20 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 17:10"][quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 17:05"]

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 17:00"][quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 16:59"] No olen, miks muuten olisin tämmönen pullukka? :D sori, jos joku kanssapullukka tästä vetää herneet nenään, mut näin se mun kohdalla menee. :D [/quote] Kerro vähän missä laiskuroit? Tarviin vertaistukea ;)   [/quote] No isoin juttu on lenkille lähteminen! Olen jopa alkanut mielummim siivoomaan kuin että vetäisin lenkkarit jalkaan. :D

[/quote]

Mä taas keksin itelleni töitä ettei tarttis imuroida. Siivoan keittiötä, laitan ruokaa ja tiskaan mielummin tai sitten keksin itselleni jotain korjattavaa yms. Kunhan ei vain pakko ole tarttua imurin varteen.

-ap
[/quote]
No niinpä, mieti miten epätoivosesti mä siis välttelen lenkillelähtöä!

Vierailija
12/20 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen superahkera ja sekös muita harmittaa. Pimitän aina mitä kaikkia olen tehnyt iltaisin tai viikonloppuisin, koska työkaverit katsoisivat nenänvartta pitkin. Jonkin mutkan kautta asioita saattaa paljastua ja on kuin olisin tehnyt jotain pahaa...

Vierailija
13/20 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 16:22"]

Minä olen. Ostan viinipullotkin nykyään kierrekorkeilla, kun en jaksa repiä niitä puukorkkeja.

[/quote]

Näin anonyymisti voin myöntää että olen :D Menen siitä mistä aita on matalin tai kokonaan kaatunut(ehkä kerran elämässäni olen koittanut avata puukorkin puullonavaajalla,muutenkin arjessa oikaisen kaikessa missä vain voin!)

Vierailija
14/20 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 17:44"]Olen superahkera ja sekös muita harmittaa. Pimitän aina mitä kaikkia olen tehnyt iltaisin tai viikonloppuisin, koska työkaverit katsoisivat nenänvartta pitkin. Jonkin mutkan kautta asioita saattaa paljastua ja on kuin olisin tehnyt jotain pahaa...
[/quote]
Tosi kiva juttu! Miten se liittyy tähän ketjuun? Pitäisköhän sun vähän enemmän kerskua noilla sun tekemisillä vaikka sun kavereille, kun tunnut olevan niin kehujen tarpeessa? :)

Vierailija
15/20 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 17:10"]

[/quote]

-ap

[/quote]

Kärsiikö ap siis prokastinaatiosta(vimma lykätä asioita)? Itse tulin koneelle hyvissä aikeissa(täytyy tarkistaa bussiaikataulut yms.) mutta jotenkin päädyin palstailemaan :D Oikeasti pitäisi tiskata yms.0

Vierailija
16/20 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Mulla tämä menee päinvastoin. Lähden mielummin lenkille tai tiskaan yms. kuin imuroin.

-ap

Vierailija
17/20 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon niin laiska, että en jaksa mennä heti vessaan vaikka on kauhee hätä, ei vaan jaksa nousta sohvalta eikä varsinkaa sängystä kun on nukkumassa.

Vierailija
18/20 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on siis ihan pro jotain laiskottelussa.

Vierailija
19/20 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 18:48"]Mä oon niin laiska, että en jaksa mennä heti vessaan vaikka on kauhee hätä, ei vaan jaksa nousta sohvalta eikä varsinkaa sängystä kun on nukkumassa.
[/quote]
Oho, onko koskaan käynyt vahinko?

Vierailija
20/20 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saamaton tai laiska, tietyissä asioissa kyllä. Asun yksin ja monesti jätän tavarat niille sijoilleen tai en saa aikaiseksi viedä roskiin / kaappiin. Esim. nyt mulla on imuri tossa eteisessä viime siivouksen jäljiltä - siinä se on sitten samantien valmiina kun seuraavaksi tulee tarve imuroida. Sitä paitsi oon aika usein huomannut tästä saamattomuudesta olevan hyötyäkin. Kerran en saanut aikaiseksi viedä tavaraa x roskiin, vaan se lojui eteisessä ainakin kuukauden. Sitten tajusin, että heittämällä sen roskiin olisin samalla heittänyt roskiin 300e. Saamattomuus kannatti. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan