Ekg
Kertooko ekg jos elimistö kärsii hapenpuutteesta? Eli jos veressä liian vähän happea niin näkyykö se ekg:ssä. Mulla on viime kuukauden aikana otettu keuhkoröntgen, ekg, ja pef mittarin puhallan tappiin asti. Ei yskitä eikä mitää. Joutuu haukottelemaa ja hengittämää syvään. Missä voi olla vika ku keuhkot ja sydän tutkittu..
-26 vuotias nuorukainen
Kommentit (48)
Usko jo, sulla ei ole mitään vakavaa. Suosittelen OMT-fysioterapeuttia, joka avaa sun nikamalukot. Aivan varmasti tilanne helpottaa.
Joo ei ollut tarkoitus hermostuttaa ketään, itseä vaan aihe vaivannut ja siitä vähä avautunu.. :)
-Ap
Vanha ketju mutta pakko laittaa että samat oireet ollu kun oli Ruokatorventulehdus,saman olen kokenut
Vierailija kirjoitti:
Hoitsulle kiitos vinkistä, sitä olen yrittäny jo pidemmän aikaa.. :) osaako hoitsu sanoo että mitä vakavaa vois olla tuon takana jotka ei kuitenkaa röntgenissä eikä ekg:ssä näkynyt. Sanotaan nyt vielä että kaulan ultra on tehty kesällä eikä näkynyt mitään sekä gastroskopia jossa todettiin refluksi.
-Ap
No tuo refluksi selittää paljon. En ole tuo "hoitsu", vaan ihan oikea hoitaja.
Joo jotai pitäs testata.. Tunnin rullahiihtolenkki 160 sykkeillä ei tuota mitään ongelmaa.. Eikö se oo hyvä merkki?
-Ap