Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ekg

Vierailija
25.09.2015 |

Kertooko ekg jos elimistö kärsii hapenpuutteesta? Eli jos veressä liian vähän happea niin näkyykö se ekg:ssä. Mulla on viime kuukauden aikana otettu keuhkoröntgen, ekg, ja pef mittarin puhallan tappiin asti. Ei yskitä eikä mitää. Joutuu haukottelemaa ja hengittämää syvään. Missä voi olla vika ku keuhkot ja sydän tutkittu..

-26 vuotias nuorukainen

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo jotai pitäs testata.. Tunnin rullahiihtolenkki 160 sykkeillä ei tuota mitään ongelmaa.. Eikö se oo hyvä merkki?
-Ap

Vierailija
42/48 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko jo, sulla ei ole mitään vakavaa. Suosittelen OMT-fysioterapeuttia, joka avaa sun nikamalukot. Aivan varmasti tilanne helpottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paniikkihäiriö?

Vierailija
44/48 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei ollut tarkoitus hermostuttaa ketään, itseä vaan aihe vaivannut ja siitä vähä avautunu.. :)
-Ap

Vierailija
45/48 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
46/48 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostelen

Vierailija
47/48 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ketju mutta pakko laittaa että samat oireet ollu kun oli Ruokatorventulehdus,saman olen kokenut

Vierailija
48/48 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoitsulle kiitos vinkistä, sitä olen yrittäny jo pidemmän aikaa.. :) osaako hoitsu sanoo että mitä vakavaa vois olla tuon takana jotka ei kuitenkaa röntgenissä eikä ekg:ssä näkynyt. Sanotaan nyt vielä että kaulan ultra on tehty kesällä eikä näkynyt mitään sekä gastroskopia jossa todettiin refluksi.

-Ap

No tuo refluksi selittää paljon. En ole tuo "hoitsu", vaan ihan oikea hoitaja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän