Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viittä epäillään Herttoniemen vaijeriturmasta.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

wou, törkeä tekomuoto rikosnimikkeessä. :0

Kytät ilmeisen tosissaan tämän kanssa. Mäkiyhdistyksen pertsat ovat jo palstallakin hiljempaa.

Vierailija
2/14 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa.

Vierailija
4/14 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta huom: Edelleen vielä epäillään.

Vierailija
5/14 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en käsitä. Miksi sitä mäkeä ei voitu aidata jo aiemmin ENNEN kuin mitään sattui? Jos kerran oli hyvin tiedossa että nuoriso viettää aikaa hyppyrimäen lähellä niin eikö kenellekään tosiaan tullut mieleen että humalaiset teinit saattaisivat saada päähänsä laskea mäkeä ja loukata itseään osuessaan vaijereihin.

Vierailija
6/14 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 17:01"]

Mä en käsitä. Miksi sitä mäkeä ei voitu aidata jo aiemmin ENNEN kuin mitään sattui? Jos kerran oli hyvin tiedossa että nuoriso viettää aikaa hyppyrimäen lähellä niin eikö kenellekään tosiaan tullut mieleen että humalaiset teinit saattaisivat saada päähänsä laskea mäkeä ja loukata itseään osuessaan vaijereihin.

[/quote]

Miksi nuorisolta ei odoteta mitään? Kyllä tuon ikäinen teini osaa jo noudattaa yleisiä sääntöjä. 

Vierailija
7/14 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 17:04"]

[/quote]

Miksi nuorisolta ei odoteta mitään? Kyllä tuon ikäinen teini osaa jo noudattaa yleisiä sääntöjä. 

[/quote]

Tai ainakin sen pitäisi osata. Oma moka, jos hölmöilee. No, ainahan se syyllinen etsimään mieluummin muualta.

Vierailija
8/14 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 17:04"][quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 17:01"]

[/quote]

[/quote]
Hän on edesmennyt. Lopettakaa asian analysoiminen.

Vierailija
9/14 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 17:07"]

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 17:04"][quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 17:01"] Mä en käsitä. Miksi sitä mäkeä ei voitu aidata jo aiemmin ENNEN kuin mitään sattui? Jos kerran oli hyvin tiedossa että nuoriso viettää aikaa hyppyrimäen lähellä niin eikö kenellekään tosiaan tullut mieleen että humalaiset teinit saattaisivat saada päähänsä laskea mäkeä ja loukata itseään osuessaan vaijereihin. [/quote]   Miksi nuorisolta ei odoteta mitään? Kyllä tuon ikäinen teini osaa jo noudattaa yleisiä sääntöjä.  [/quote] Hän on edesmennyt. Lopettakaa asian analysoiminen.

[/quote]

Ja siksikö syy ei voi olla hänen? Eli jos ajat kännissä ylinopeutta, ajat kolarin ja kuolet, niin syy on automaattisesti vastapuolen, jos se jää henkiin? Tai duunareiden, jotka vastaa katujenkunnossa pidosta? Tms.

Vierailija
10/14 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surettaa kun nykynuoret ovat niin heitteillä. Yön pimeydessä ollaa humalassa riehumassa eikä kukaan vanhempi kysele perään. Kaikenlaista haaveria voi sattua :(

Vierailija
11/14 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka alue olisi minun mielestäni pitänyt aidata paremmin ja vaijerin olisi pitänyt olla paljon näkyvämpi, on silti uskomatonta, jos tällaisesta tulee "vastuuhenkilöille" kovemmat rangaistukset kuin oikeista tahallisista väkivaltarikoksista.

Vierailija
12/14 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 17:10"][quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 17:07"]

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 17:04"][quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 17:01"] Mä en käsitä. Miksi sitä mäkeä ei voitu aidata jo aiemmin ENNEN kuin mitään sattui? Jos kerran oli hyvin tiedossa että nuoriso viettää aikaa hyppyrimäen lähellä niin eikö kenellekään tosiaan tullut mieleen että humalaiset teinit saattaisivat saada päähänsä laskea mäkeä ja loukata itseään osuessaan vaijereihin. [/quote]   Miksi nuorisolta ei odoteta mitään? Kyllä tuon ikäinen teini osaa jo noudattaa yleisiä sääntöjä.  [/quote] Hän on edesmennyt. Lopettakaa asian analysoiminen.

[/quote]

Ja siksikö syy ei voi olla hänen? Eli jos ajat kännissä ylinopeutta, ajat kolarin ja kuolet, niin syy on automaattisesti vastapuolen, jos se jää henkiin? Tai duunareiden, jotka vastaa katujenkunnossa pidosta? Tms.
[/quote]
No mutta näinhän mä kirjoitin, hienosti tulkittu.
Tsiisus, kun sillä ei ole mitään helvetin väiliä enää kun syyllisenne makaa mullan alla!

Vierailija
13/14 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 17:04"][quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 17:01"]

[/quote]

[/quote]

Niin että joutaa kuolla pois? Ihan oma syy? Sitähän täällä huudeltiin ;)

Vierailija
14/14 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 17:06"]

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 17:04"]

[/quote]

[/quote]

Tai ainakin sen pitäisi osata. Oma moka, jos hölmöilee. No, ainahan se syyllinen etsimään mieluummin muualta.

[/quote]

Jännä että seksin suhteen alaikäisiä pidetään ainakin palstalla täysin epäkypsinä ja hyväksikäytön uhreina jotka eivät kykene ottamaan vastuuta seksin harrastamisesta ainakaan jos mies on "liian vanha".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi