Miten olla vähemmän nössö
Kommentit (7)
Sisäistä että riskejä kannattaa ottaa, joskus on ok hävitä ja ottaa turpaansa kun puolustaa kantaansa ja se, että mitä muut sinusta ajattelevat ei ole tärkeää.
Leuka pystyyn ja tulta päin!
Se vaatii jotain sisäistä voimaa, itsevarmuutta. Jokaisella toimii omat tapansa, itselläni auttaa etukäteen tiettyjen tilanteiden "läpikäyminen" että mitä sanon. Ei tarvii paniikissa sitten yrittää keksiä.
Tai vedän aina ennen syvään henkeä pari kertaa, se rentouttaa. Rentoutan leukaa tietoisesti, sillä puren hermostuneena hammasta ja se hermostuttaa entisestään.
Reeniä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Sisäistä että riskejä kannattaa ottaa, joskus on ok hävitä ja ottaa turpaansa kun puolustaa kantaansa ja se, että mitä muut sinusta ajattelevat ei ole tärkeää.
Eikö tuossa jälkimmäisessä piile hengenlähdön vaara?
Mitä pahaa nössöydessä on? Kyllähän ne on juuri sopivassa määrin nössöt, jotka elämässä pisimmälle selviää. Kaikkimulleheti- ja seinistäläpi-toimintasankarimenetelmällä ei nykytodellisuudessa hirmu hyvin pärjää.
Käännä nössöys superviomaksesi. Mulla on mennyt paljon paremmin siitä lähtien, kun oon hyväksynyt oman nössöyteni ja tavallisuuteni. Pystyn nykyään repimään siitä jopa huumoria, ja vähitellen olen huomannut, etten lopulta ole sen enempää nössö kuin muutkaan. Olen vain varovainen, huomaavainen ja vastuullinen, ja olen elämässäni hakeutunut sellaiseen asemaan, jossa nämä ominaisuudet ovat erittäin tärkeitä.
Lopetat sen asioiden liian pitkälle pohtimisen ja toimit kuten haluat, seuraamuksista viis.