Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rasistiksi leimaaminen

Vierailija
25.09.2015 |

Itse olen liberaali ateisti ja biseksuaali. Olen tehnyt ihmisille selväksi, että en halua tänne yhtään ihmistä, jotka esim. haluavat tappaa minut uskonnon varjolla. Tästä palkaksi rasistiksi haukkumista ja esim. poistamista fasessa. Leimatkaa vain rasistiksi, toivottvasti ei koskaan satu oikeaa rasistia tai unelmaa kohdalle.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin paljon helpompaa leimata rasistiksi kuin ajatella asioita moniulotteisesti. 

Vierailija
2/2 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen rasisti vain siksi että olen ollut hyvin huolissani Suomen työllisyys- ja taloustilanteesta, sekä tiedän sen faktan ettei täysin 100% tänne tulijoista ole hädänalaisia ja olen toisinaan pelännyt kun olen lukenut vaikkapa Isiksen kiipeämisestä eurooppaan.. En hyväksy rasismia enkä terrorismia yhtään miltään kansakunnalta, ja työtovereina sekä kavereina muuten on ihan maahanmuuttaja ihmisiäkin minulla, kivoja kaikki ja heilläkin samankaltaisia ajatuksia.. Mutta olen silti parin sinisilmäisen totaalihyysärin mukaan ennakkoluuloinen rasisti, ehkä se ajatus kertoo enemmän heistä kuin minusta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi