Mitä teillä on tänään ruokana?
Siinäpä se kysymys olikin. Täällä ei vielä tietoa. Eilen oli makkarakastike ja perunat...
Kommentit (44)
Oon yksin kotona, lounas oli häränsilmäksi paistettu muna ja nuudelia. Välipalaksi eilisiä lettuja, päivällisellä sitten on perhe koossa, ehkä jauhelihakeitto.
Joko paella tai sitten musaka
Molempiin on ainekset
Tomaattinen lihapullakastike ja täysjyväspagettia. Alkuruokana tonnikalasalaattia. Jälkiruuaksi teen jotain mustikoista.
Kasvislasagne, vihersalaatti ja itseleivottua moniviljapatonkia :)
Ohiammutun hirven paistia ja makaroonia ketsupilla....
Perunamuussia ja jauhelihaa mustapekka -kermakastikkeessa. Helppoa ja maukasta.
Laihialaista kesäkeittoa: vettä kukkakuvioiselta lautaselta. Leipää, jonka päälle laitetaan ylähuuli.
Päivälliseksi rapumunakas, muuhun ei enää ole aineksia kaapissa...kauppa kutsuu huomenna.
Salaattibaarin salaattia ja patonkia sekä kanavartaita palvelutiskistä...
8: Millainen kasvislasagne? Mä en oo edelleenkään löytänyt reseptiä jota olisin halunnut kokeilla, ajatuksena kuitenkin kiinnostaa! :D
Minä syön tänään mustasilmäpapu"pataa" lounaaksi, päivällisellä kikhernecurry riisillä. Välipaloina näkkäriä, hummusta, kurkkua ja banaania...
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 13:21"]
[/quote]
http://www.ruokala.net/uutiset/juustoklassikon-valmistus-loppuu-tehty-vuodesta-1969/1428975181170
Mikähän on viimisen erän parasta ennen -päivämäärä?
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 13:29"]
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 13:21"]
[/quote]Mustapekka-ruokakerma lienee kyseessä. Valion.
http://www.ruokala.net/uutiset/juustoklassikon-valmistus-loppuu-tehty-vuodesta-1969/1428975181170
Mikähän on viimisen erän parasta ennen -päivämäärä?
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 12:49"]
Siinäpä se kysymys olikin. Täällä ei vielä tietoa. Eilen oli makkarakastike ja perunat...
[/quote]Tortillat chili-suikalepaistitäytteellä, nachot ja dippi, kaalisalaatti, ehkä riisi-ohraseos.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 13:28"]
8: Millainen kasvislasagne? Mä en oo edelleenkään löytänyt reseptiä jota olisin halunnut kokeilla, ajatuksena kuitenkin kiinnostaa! :D
Minä syön tänään mustasilmäpapu"pataa" lounaaksi, päivällisellä kikhernecurry riisillä. Välipaloina näkkäriä, hummusta, kurkkua ja banaania...
[/quote]Mä laittaisin kasvislasagneen samat tykötarpeet kuin tavalliseen miinus jauheliha. Eli tom.kastike, valkosipuli,porkkanaraaste/suikale-suikale ehkä vähän tuhdimpaa-, palsternakkaa ja selleriä. Ehkä myös herkkusieniä.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 13:37"][quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 13:28"]
[/quote]Mä laittaisin kasvislasagneen samat tykötarpeet kuin tavalliseen miinus jauheliha. Eli tom.kastike, valkosipuli,porkkanaraaste/suikale-suikale ehkä vähän tuhdimpaa-, palsternakkaa ja selleriä. Ehkä myös herkkusieniä.
[/quote]
Soijarouhe toimii myös mainiosti samassa setissä.
Lounaaksi maksapihvejä, muusia, sipulirenkaita, puolukkasurvosta ja salaattia. Päivälliseksi kalakeittoa.
Noutoruokaa. Pizzaa ja sushia.