Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko sinulla LÄVISTYKSIÄ? ikäsi?

Vierailija
25.09.2015 |

Itsellä on huulikoru, olen 35-vuotias ja minulta on kysytty " eikö olisi aika jo ottaa tuo pois?" :O

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on navassa kaksi korua, molemissa nänneissä, kielessä ja nenässä keskellä (septum). Lisäksi minulla on korvissa venytykset ja toisessa korvassa lisäksi myös tavallinen korvareikä. Sekä rustokoru korvassa. Sinulle joka kysyit, mikä motiivi on ottaa kielikoru (tai muu näkymättömissä oleva koru) niin lähes kaikki omat lävistykseni ovat näkymättömillä paikoilla. Ne ovat omaksi iloksi.

Vierailija
2/35 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 14:59"]Minulla on navassa kaksi korua, molemissa nänneissä, kielessä ja nenässä keskellä (septum). Lisäksi minulla on korvissa venytykset ja toisessa korvassa lisäksi myös tavallinen korvareikä. Sekä rustokoru korvassa. Sinulle joka kysyit, mikä motiivi on ottaa kielikoru (tai muu näkymättömissä oleva koru) niin lähes kaikki omat lävistykseni ovat näkymättömillä paikoilla. Ne ovat omaksi iloksi.
[/quote]

Ainiin, olen 20

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 11:47"]Bridge, Medusa, labret, kieli ja industrial. Ikää 23, ei hirveesti kiinnosta ihmisten "koska otat ne pois" kommentit.
[/quote]

tuo Medusa.. onko totta, että se on kivuliain lävistys tehdä ja myös turpoaa rajusti?

Vierailija
4/35 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Korviksen reiätkin olen antanut kasvaa umpeen. Naamalävistykset ovat kamalia! T. Kukkahattu 38 v.

Vierailija
5/35 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeassa korvassa 3 normaalia reikää, vasemmassa kaksi ja rusto
Ja napakoru
17

Vierailija
6/35 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvissa yhdet(harvoin pidän niissä koruja)ja kielessä.Oli nenän sivussa ja alahuulessa,mutta menneet umpeen jo vuosia sitten.Ei oo nuo näkyvät lävistykset oikein enää mun juttu,enkä kieltäkään esittele kenellekään.Enempää ei tule.N30.

Vierailija
7/35 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 15:06"][quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 11:47"]Bridge, Medusa, labret, kieli ja industrial. Ikää 23, ei hirveesti kiinnosta ihmisten "koska otat ne pois" kommentit.
[/quote]

tuo Medusa.. onko totta, että se on kivuliain lävistys tehdä ja myös turpoaa rajusti?
[/quote]
Ei medusa ollut paha ja industrial sattu tosi paljon kun meni korvan etuosasta läpii. Kuvittelisin, että septum olis aika paha, kun menee rustosta läpi.

Vierailija
8/35 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 15:24"][quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 15:06"][quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 11:47"]Bridge, Medusa, labret, kieli ja industrial. Ikää 23, ei hirveesti kiinnosta ihmisten "koska otat ne pois" kommentit.
[/quote]

[/quote]
Ei medusa ollut paha ja industrial sattu tosi paljon kun meni korvan etuosasta läpii. Kuvittelisin, että septum olis aika paha, kun menee rustosta läpi.
[/quote]
T. 6

Vierailija
9/35 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvissa molemmin puolin kolme reikää, kulma,huuli,kieli ja napalävistykset löytyy. Ensi kuussa tulee kaksi lävistystä lisää :) N24

Vierailija
10/35 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvikset ja napakoru, jonka juuri otin :)
N24

Vierailija
11/35 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 15:24"][quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 15:06"][quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 11:47"]Bridge, Medusa, labret, kieli ja industrial. Ikää 23, ei hirveesti kiinnosta ihmisten "koska otat ne pois" kommentit.
[/quote]

[/quote]
[/quote]

Medusa in huulessa kohdassa, jossa on jonkin verran rustoa. Itsellä se sattui vähän enemmän kuin industrial, neula ei menee ihan yhtä sulavasti läpi kun ihon pehmeämmistä kohdista ja ainakin omalla kohdalla kuului ihan selvä ns. Rusahdus. Mutta ei mikään mahdottoman kipeä, oma parani hyvin ja nopeasti. Kaikkihan on yksilöitä.

Vierailija
12/35 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]
[/quote]
Septum ei mene rustosta läpi.

Itselläni on yhteensä viisi "normikorvareikää", tragus ja napa. Ikää on 18 vuotta

Vierailija
13/35 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on molemmissa korvissa 14mm ja normireijät, lisäks löytyy septum :)
Anoppi kysy kauhuissaan et kai mä ton "nenähärpäkkeen" pois otan ennen ku lapsi syntyy, no en ottanu :D ikä 21v

Vierailija
14/35 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvakorut. Harmittaa, että niitä reikiä piti aikoinaan tehdä vasempaan korvaan 4 ja oikeaan 2, mutta onneksi ovat jo aika huomaamattomia. Käytän vain 2+2.

Nenäkoru oli, mutta jätin sen käyttämisen 35-vuotiaana. Arpea ei juuri erota. Onneksi.

N45

Vierailija
15/35 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 8mm ja 10mm venytykset korvissa. Muut lävistykset olen ottanut jo pois. N 26

Vierailija
16/35 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvissa on kumpaisessakin kuusi korua. Näiden lisäksi napakoru edelleen. Olen yrittänyt ottaa sen pois, mutta mielestäni napani näyttää niin friikiltä ilman sitä, etten ole pystynyt päivää pidempään olemaan ilman.

Kulmakoru on ollut kummassakin kulmassa ja vielä 21-vuotiaana olisin halunnut ottaa sellaisen uudestaan. Nyt koen itse olevani jo liian vanha, mutta muille halukkaille sen soisin kyllä. En ymmärrä nenäRENGASTA ikäisilläni tai vanhemmilla. Jotenkin se näyttää karulta. Joku pieni tappi voisi mennä vielä. Huulikorua ei kenelläkään tutullani ole, niin en siihen osaa kommentoida.

Ikää 27 vuotta.

Vierailija
17/35 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bridge, Medusa, labret, kieli ja industrial. Ikää 23, ei hirveesti kiinnosta ihmisten "koska otat ne pois" kommentit.

Vierailija
18/35 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kielilävistys, medusa ja industrial löytyy. Ikää 24 ja vanhemmat länkyttää koko ajan naamaansa niistä.

Vierailija
19/35 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Normaalit" korvakorut ja lisäksi rustokoru. Ikä 55.

Vierailija
20/35 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvissa on toisessa kolme ja toisessa kaksi.
Lävistyksiä on aiemmin ollut naamassa kaksi, ne olen ottanut pois jo noin 10 vuotta sitten, napakorua käytän kuitenkin vielä (koska ei näy vaatteiden alta).
Ikää 27.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän